03 Jun 2022
Денес брендовите мора да излезат од својата конформна зона и да почнат да играат некоја смислена улога во животот на луѓето - само...
02 Jun 2022
Инспиративни, креативни и полни со податоци, проследете ги предавањата на говорниците на вториот Skopje Marketing Summit денес со почеток во 9...
25 May 2022
Во својата презентација на Skopje Marketing Summit, Стефан ќе даде осврт на извештајот за трендовите во 2023 година, генерално во прехранбената...
20 May 2022
Поранешниот менаџер за пораст во „Твитер“, Климе Мицковски, која се истакнува со неговите текстови во „Форбс“, „Блумберг“ и на...
18 May 2022
Како компаниите, застапници на познати брендови во Македонија можат да ги искористат глобалните брендови за истакнување на локалните...
13 May 2022
Како брендовите да бидат храбри, да излезат од зоната на комфорот и да допрат теми од поширок општествен интерес... За ова ќе зборува Јана...
11 May 2022
Преку практични примери на вториот Skopje Marketing Summit, Јасна Стоимировска-Величков ќе ги презентира бенефитите од...
20 Apr 2022
Зошто треба да го промениме начинот на кој работиме со брендовите е темата на која ќе зборува експертот за брендови Сузана П. Никифорова...
18 Apr 2022
ПР2 или двојната реалност на односите со јавноста во дигиталната ера е темата на која ќе зборува Нели Ангелова од „Нестле“ на вториот...
13 Apr 2022
Како се создава брендот од име и визуелен идентитет, до комуникација? На ова прашање ќе одговори Славимир Стојановиќ (Футро дизајн)...
12 Apr 2022
Што значи терминот Web3? Што вклучува, што е најважно и како ќе влијае на дигиталниот маркетинг во иднина е темата на која ќе зборува...
12 Apr 2022
Skopje Marketing Summit 2022 ќе донесе интересни глобални, регионални и локални маркетинг-професионалци и експерти, кои ќе ги споделат сопствените...