Регионално

Енвер Шишиќ: Нашата мисија е создавање трендови и нови стандарди

25 авг 2021
Во групацијата минатата година продадовме повеќе од 100.000 тони пилешко месо, односно производи, што во историјата на „Перутнина Птуј“...

Един Ибрахимовиќ: Концепт кој ги штеди времето и парите на купувачите

02 јун 2021
Фокусот беше и остана на нашите купувачи, вработени и партнери, бидејќи само во меѓусебна синергија можеме да продолжиме да растеме и да...

Р. Мандиќ, „Ананас“ : Многу брзо ќе се појавиме и на пазарот во Македонија

05 мај 2021
Компанијата „Делта холдинг“ подготвува регионална онлајн-платформа под називот „Ананас“. Платформата, која ќе стартува ова лето,...

Ана Мекмахон: Позитивно влијаеме и врз потрошувачите и врз планетата

31 мар 2021
Годинава беше повик за будење на планетата. Ефектите од кризата и алармантните предупредувања за климатските промени бараат итна и...

Саша Стјепановиќ: Употребата на АИ во малопродажбата носи предвидливост и профит

12 мар 2021
Го прашавме Саша Стјепановиќ како всушност работи платформата Yieldigo - како и кога се применува оваа модерна алатка и каде ги гледа...

Марио Равлиќ: Конкуренцијата е потребна и добредојдена

04 мар 2021
Без оглед на инвестицијата во сопствена фарма, сакаме и понатаму да ги негуваме и развиваме односите со нашите околу 300 домашни...

Петар Ќорлука: Луѓето ќе запаметат кој како се однесувал во кризни времиња

23 дек 2020
Оваа година најважно е да опстанеме, да го задржиме континуитетот, да ги исполниме очекувањата на потрошувачите. Во кризата многу се...

Лаурентиу-Флорин Димитриу, „Нестле“: Претприемачки начин на размислување

10 дек 2020
Вкупно гледано, задоволни сме со резултатите во Хрватска, тоа што постигнавме присутност во дури седум категории, следење на здравите...

Виолета Ковачевиќ, Меркатор-С: Создаваме нови можности за развој на домашната економија

04 ное 2020
Нашата стратешка определба е поддршка на домашните производители бидејќи ние 97 отсто од прометот го остваруваме со стока што ја...

Марина Савиќ, „Атлантик група“: Настојуваме да бидеме динамичен систем

07 окт 2020
Во време на предизвици, најстабилните компании ја имаат најголемата предност, но и најголемата одговорност

Ѕеферино Монини: Балканот е област со гастрономска традиција

09 сеп 2020
Еден од најпознатите производители на масла – „Монини“, чии производи се на трпезата на голем број потрошувачи низ целиот свет,...

Мерима Џевдетбеговиќ: Кризата треба да се гледа како промена, а не како крај

08 јул 2020
Маркетинг-кампањата не ја запревме, туку ја приспособивме на новонастанатата ситуација
Вчитува уште новости...