Регионално

Дарко Лукиќ: Во моменталната ситуација - инвестирајте во маркетинг

03 апр 2020
Брендовите треба да се однесуваат хумано и солидарно и на потрошувачите да им понудат содржина која во моменталната ситуација „остани...

Наталија Пекиќ: Семејните компании немаат многу избор

31 мар 2020
Отпорноста на компаниите генерално, е во нивната способност да ја прифатат специфичната ситуација и да преземат силни и поинакви...

ФАО: Да се зајакнат капацитетите за итна помош во храна

30 мар 2020
Главниот економист на ФАО – Максимо Тореро Кулен, ги мапира начините на кои светот може да ги ублажи шоковите врз земјоделството и...

Емил Тедески: Делењето е најважна математичка операција во бизнисот

20 фев 2020
Емил Тедески, претседателот на Управата на „Атлантик група“, во разговорот со Милан Ќулибрк зборуваше за почетоците, одговорното...

Мирослав Мишковиќ, „Делта холдинг“: Да создаваме поголем економски простор

18 фев 2020
Во организација на магазинот InStore и неделникот НИН, на 4 декември минатата година во „Краун плаза“ беше одржан првиот CEO summit, на кој...

Александра Оливера Коричи: Активно учество во животот на заедницата

19 дек 2019
Со остварен промет од повеќе од 919 милиони денари, што претставува пораст од 28,16 отсто, dm Северна Македонија е исклучително задоволна со...

Реј Гаул: Пред нас е времето на агилна малопродажба

26 ное 2019
Клуч за работењето во иднина е да се сфати дека потрошувачите имаат многубројни можности за избор и дека нема да постои еден канал на...

Себастијан Ренак: Акцент на сè што е локално

30 окт 2019
Победници ќе бидат оние трговци што најдобро ги познаваат своите потрошувачи и комуницираат со нив низ познати канали

Алексеј Тикхонов: Автоматизацијата е клучна за дистрибуцијата

02 окт 2019
За да останеме релевантни за нашите потрошувачи, мораме постојано да бараме можности за натамошен развој на пазарот

Весна Матијевиќ: Нема успешен бизнис без успешни иновации

23 авг 2019
Потрошувачот на 21 век е пообразован, помоќен и попребирлив. Тој бара брендот да ги задоволи не само неговите физички и емотивни, туку и...

ЕКСКЛУЗИВНО со Брајан Шароф, PLMA: Секој трет продаден производ е приватна трговска марка

18 јун 2019
Најновите истражувања на „Нилсен“ покажуваат дека пазарниот удел на приватните трговски марки е зголемен во 2018 година во 12 од 19 земји,...

Иван Шулеиќ, генерален директор на ДИС: Силата на еден трговски синџир е во неговиот дух

30 мај 2019
Српскиот трговски синџир ДИС воведе „фини приспособувања во својата работа“ и влезе во фаза на интензивен развој, кој треба да...
прикажани (од 1 до 12) од вкупно: 75 | следни