Регионално

Реј Гаул: Пред нас е времето на агилна малопродажба

26 ное 2019
Клуч за работењето во иднина е да се сфати дека потрошувачите имаат многубројни можности за избор и дека нема да постои еден канал на...

Себастијан Ренак: Акцент на сè што е локално

30 окт 2019
Победници ќе бидат оние трговци што најдобро ги познаваат своите потрошувачи и комуницираат со нив низ познати канали

Алексеј Тикхонов: Автоматизацијата е клучна за дистрибуцијата

02 окт 2019
За да останеме релевантни за нашите потрошувачи, мораме постојано да бараме можности за натамошен развој на пазарот

Весна Матијевиќ: Нема успешен бизнис без успешни иновации

23 авг 2019
Потрошувачот на 21 век е пообразован, помоќен и попребирлив. Тој бара брендот да ги задоволи не само неговите физички и емотивни, туку и...

ЕКСКЛУЗИВНО со Брајан Шароф, PLMA: Секој трет продаден производ е приватна трговска марка

18 јун 2019
Најновите истражувања на „Нилсен“ покажуваат дека пазарниот удел на приватните трговски марки е зголемен во 2018 година во 12 од 19 земји,...

Иван Шулеиќ, генерален директор на ДИС: Силата на еден трговски синџир е во неговиот дух

30 мај 2019
Српскиот трговски синџир ДИС воведе „фини приспособувања во својата работа“ и влезе во фаза на интензивен развој, кој треба да...

Метју Браун: Пат околу светот во иднината на малопродажбата

22 мај 2019
Иако постојат економски разлики меѓу Македонија и поразвиените земји, на крајот на краиштата, сите потрошувачи го сакаат истото...

Михајло Јанковиќ, генерален директор на „Нектар група“: Од нула до регионален лидер

03 мај 2019
Јанковиќ има повеќе од 15 години искуство на клучни позиции во реномирани мултинационални и домашни компании, како што се „Бритиш...

Петар Ќорлука, „Виолета“: Силно сме поврзани со пазарот во Македонија

23 апр 2019
Во Македонија остваривме пораст од 15% кога ќе ги споредиме 2018 и 2017 година. Нашите учества тука се движат од 15 до 30% во зависност од...

Томаж Благотиншек, „Меркатор“: Големопродажбата е потрага по заеднички деловни шанси

25 мар 2019
Со годишен промет од близу 200 милиони евра и со 350 вработени, „Меркатор големопродажба“ претставува најголем играч на словенечкиот...

Квентин Ројер, генерален директор на „Делез“-Србија

25 фев 2019
Супермаркет „Макси“ во Нов Белград е првата продавница која наместо фреон, како разладен флуид користи јаглероден диоксид.

Марко Пипуниќ, претседател на Управата на „Жито група“

18 фев 2019
Поттикнуваме нов почеток и нови добра
прикажани (од 1 до 12) од вкупно: 69 | следни