Регионално

Един Ибрахимовиќ: Концепт кој ги штеди времето и парите на купувачите

02 јун 2021
Фокусот беше и остана на нашите купувачи, вработени и партнери, бидејќи само во меѓусебна синергија можеме да продолжиме да растеме и да...

Р. Мандиќ, „Ананас“ : Многу брзо ќе се појавиме и на пазарот во Македонија

05 мај 2021
Компанијата „Делта холдинг“ подготвува регионална онлајн-платформа под називот „Ананас“. Платформата, која ќе стартува ова лето,...

Ана Мекмахон: Позитивно влијаеме и врз потрошувачите и врз планетата

31 мар 2021
Годинава беше повик за будење на планетата. Ефектите од кризата и алармантните предупредувања за климатските промени бараат итна и...

Саша Стјепановиќ: Употребата на АИ во малопродажбата носи предвидливост и профит

12 мар 2021
Го прашавме Саша Стјепановиќ како всушност работи платформата Yieldigo - како и кога се применува оваа модерна алатка и каде ги гледа...

Марио Равлиќ: Конкуренцијата е потребна и добредојдена

04 мар 2021
Без оглед на инвестицијата во сопствена фарма, сакаме и понатаму да ги негуваме и развиваме односите со нашите околу 300 домашни...

Петар Ќорлука: Луѓето ќе запаметат кој како се однесувал во кризни времиња

23 дек 2020
Оваа година најважно е да опстанеме, да го задржиме континуитетот, да ги исполниме очекувањата на потрошувачите. Во кризата многу се...

Лаурентиу-Флорин Димитриу, „Нестле“: Претприемачки начин на размислување

10 дек 2020
Вкупно гледано, задоволни сме со резултатите во Хрватска, тоа што постигнавме присутност во дури седум категории, следење на здравите...

Виолета Ковачевиќ, Меркатор-С: Создаваме нови можности за развој на домашната економија

04 ное 2020
Нашата стратешка определба е поддршка на домашните производители бидејќи ние 97 отсто од прометот го остваруваме со стока што ја...

Марина Савиќ, „Атлантик група“: Настојуваме да бидеме динамичен систем

07 окт 2020
Во време на предизвици, најстабилните компании ја имаат најголемата предност, но и најголемата одговорност

Ѕеферино Монини: Балканот е област со гастрономска традиција

09 сеп 2020
Еден од најпознатите производители на масла – „Монини“, чии производи се на трпезата на голем број потрошувачи низ целиот свет,...

Мерима Џевдетбеговиќ: Кризата треба да се гледа како промена, а не како крај

08 јул 2020
Маркетинг-кампањата не ја запревме, туку ја приспособивме на новонастанатата ситуација

Драган Бокан: Кризата ги одложи плановите за ширење во соседните земји

10 јун 2020
Нашиот соговорник Драган Бокан, претседател на трговскиот синџир „Воли“, ја основа компанијата од сопствени средства. Почна со еден...
Вчитува уште новости...