11 Sep 2024
„Монделез“ има луѓе кои се посветени, искусни, оптимисти и брендови кои потрошувачите ги сакаат.
10 Jul 2024
Со отворањето на форматот „Мега Макси“, нашата компанија постави нови стандарди, што претставува чекор напред кон модернизација и...
15 May 2024
Во сето тоа што го работиме го користиме знаењето на „Номад фудс“. Да се биде дел од мултинационална организација, во која најдобрата...
25 Apr 2024
Разбирањето на дигиталните алатки и платформи е од суштинско значење за современиот маркетинг.
27 Mar 2024
Верувам, како и сите други учесници во FMCG-индустријата, исклучително турбулентно опкружување, забрзан деловен ритам со нагласени...
21 Feb 2024
Имаме нетипична, можеби дури и единствена стратегија за FMCG, всушност: „Една цена одговара за сите пазари!“
20 Dec 2023
Предноста на интернационалните компании не е само во нивната структура, туку и во начинот на правење бизнис и размена на искуства...
29 Nov 2023
Откривањето на моделите за убавина, кои се разликуваат од земја до земја, секако е еден од моите главни поттикнувачи на мотивација! Како...
22 Nov 2023
Иако на прв поглед изгледа комплексно, хибридниот деловен ангажман ми овозможува дисциплина и фокус на суштинските задачи и ја...
08 Nov 2023
Амбицијата и љубовта кон работата што ја работите се најголемите двигатели за позитивни резултати бидејќи на тој начин се отвораат...
31 Oct 2023
Најважниот поттик ми беше тоа што знаев дека еден ден ќе можам да се вратам во Македонија, земјата со винарска традиција, да донесам нови...
04 Oct 2023
Маркетингот започнува таму каде што почнува процесот, во одделот за развој, продолжува во набавките, а потоа во функциите на...