Работење

Антонио Зрилиќ: Логистиката како извор на конкурентни предности

20 јан 2021
Без оглед дали станува збор за корона-криза или за рецесија, секој ден се потврдува важноста на логистиката бидејќи таа влијае врз две...

Вали Марсзалек: Жената во време на пандемија

14 јан 2021
За ефикасен одговор и заздравување од пандемијата на Ковид-19 и за постигнување на целите за одржлив развој, жените мора да имаат клучна...

Антонио Зрилиќ: Одговорност за залихите

30 дек 2020
Залихите се извор на конфликти меѓу менаџерите во организацијата, особено на пониско и средно ниво...

Јелена Кнежевиќ-Влаховиќ: Зошто ни се потребни ред и дисциплина?

23 дек 2020
Нè вовлекуваат во митот дека импровизацијата е подобра од правилата, редот, формата, јасните процедури и чистите сметки. Не!

Антонио Зрилиќ: Залихи - дијаграмот на причини и последици

18 ное 2020
Најдобро е да соберете тим од луѓе што имаат вистински вештини, знаење и искуства за заеднички да ги идентификувате сите причини поради...

Јелена Кнежевиќ-Влаховиќ: Како се победува?

12 ное 2020
Лидерите-победници имаат целосна контрола над процесот и луѓето што ги водат и во секој момент знаат колку и што им треба за да ги...

Вали Марсзалек: Без пауза од глобалните предизвици!

11 ное 2020
Во моментов се наоѓаме во време на глобална неизвесност, соочени со предизвиците на две големи кризи од кои секоја бара итно...

Како да се најдат причините за залихите?

14 окт 2020
Кај управувањето со залихите – мора да имаме поголем одлив отколку прилив на залихи. Тоа значи дека мора што побрзо да се пронајдат и...

Програми за лојалност – стратегија, а не награда

01 окт 2020
Додека компаниите трошат милиони за пи-ар на своите производи, задржувањето на купувачите останува голем проблем. Оттука, од витално...

Глобални синџири: Одржливост во секој поглед

23 сеп 2020
Се покажа во не мал број случаи дека најевтината опција на крај била многу поскапа за компанијата

Што може да научиме од кризата со коронавирусот?

20 сеп 2020
Некои претпријатија се офанзивни и имаат силни маркетинг-кампањи и вложуваат во продажната сила. Некои се дефанзивни, односно се...

Филип Лунески: Креативни решенија на клучни позиции

19 сеп 2020
Во аналитиката на трејд-маркетингот постојат т.н. зони на активација, кои треба да се анимираат преку адекватни POS решенија и секоја има...
Вчитува уште новости...