Брзиот пораст на „Тик-ток“ како маркетинг-алатка го трансформира начинот на кој супермаркетите се поврзуваат со купувачите. Од друга страна за да се остане конкурентен, иновациите ќе бидат клучни за изнаоѓање практични, одржливи алтернативи на традиционалната пластика...
Извор: ПЛМА
Супермаркетите ја користат моќта на „Тик-ток“ за пораст
Брзиот пораст на „Тик-ток“ како маркетинг-алатка го трансформира начинот на кој трговците на мало, особено супермаркетите, се поврзуваат со купувачите. Платформата обезбедува пат за истакнување на уникатните производи, прикажување иновативни рецепти во привлечен формат, па дури и привлекување туристи во продавниците во странство кои се здобија со популарност преку виралните трендови.
Еден одличен пример е едноставен рецепт за салата од краставици кој собра над 15 милиони прегледи, што доведе до пораст на побарувачката и недостиг на краставици во супермаркетите. „Маркс & Спенсер“ (M&С), исто така, забележа значителна привлечна сила на „Тик-ток“, особено со чоколадото Big Daddy. Поединечните продавници на M&С низ ОК ја воодушевија публиката со учеството во популарните предизвици на „Тик-ток“, вклучително и синхронизирање усни и танцување во текот на работното време, нудејќи поглед во културата на продавниците и зголемување на видливоста на брендот.
„Росман“ создаде посебен канал за својата приватна трговска марка Isana: @isana_rossmann. Сега се бара новото лице на „Тик-ток“, кое значително ќе го обликува каналот како креатор на содржина. Потрагата по новото Isana Face е тесно придружена преку платформата за социјалните медиуми. Оваа форма на регрутирање и отвореното работно место се единствени во индустријата до денес.
„Теско“ презеде стратешки пристап инкорпорирајќи ги трендовите на „Тик-ток“ во неговите функции во продавницата, како што се станиците за создавање салати и дисплеите High in Protein, отсликувајќи го трендот за здрава исхрана на платформата.
„Тик-ток“ го револуционизира откривањето на производите за купувачите на генерацијата З, засилувајќи ја неговата улога како моќен двигател на маркетинг-успехот. Трговците на мало имаат можност да ја привлечат оваа публика не само со храна, туку и со искуства, новитети и признавајќи дека младите потрошувачи сакаат да се чувствуваат видени. Покрај тоа, многумина им дозволија на вработените во продавницата да објавуваат автентична содржина што може да се поврзе.
Пакувањето во 2025: Навигација во иднината на иновативни решенија
Употребата на пластика се соочува со зголемена контрола низ индустриите како што расте свеста на потрошувачите за влијанијата врз животната средина. Никаде ова не е поочигледно како во пакувањето на храна и пијалаци, сектор кој е под огромен притисок да се усогласи со очекувањата на потрошувачите и да се усогласат со новите владини стандарди. За да се остане конкурентен, иновациите ќе бидат клучни за изнаоѓање практични, одржливи алтернативи на традиционалната пластика.
Извештајот на „Минтел“ нагласува дека 30% од потрошувачите би биле под влијание на скалата за оценување што го покажува влијанието на производот врз животната средина. Оваа промена кон одржливост има опипливи ефекти врз навиките за купување; во Германија, 36% од купувачите им дале приоритет на минимално спакуваните производи во 2024 година.
Главните трендови на пакување за 2025 година се: намалување на употребата на пластика; предизвиците со циркуларноста и системите за повторно полнење; решавање на проблемот со фрлање храна со попаметни пакувања;
Алијансите за малопродажба во пораст: Се прошируваат „Еурокеш“ и EMД
Трговецот на големо „Еурокеш груп“ во Полска формира куповна алијанса за набавка со локални соработници во малопродажните синџири. Алијансата се нарекува Równi w Biznesie (Еднакви во бизнисот) и вклучува 15.500 франшизи и партнерски продавници.
Овој потег доаѓа како одговор на засилената ценовна конкуренција во земјата и зголемената доминација на дисконтните синџири. Со анализа на разликите во понудата на производи меѓу супермаркетите, дисконтите и локалните продавници, „Еурокеш“ има цел да ги охрабри партнерите со посилни преговарачки влијанија за подобри услови за тргување.
На меѓународен план, групацијата „Европска маркетинг дистрибуција“ (EMД) го прошири својот дофат со примање на јужнокорејската групација „Лоте“ како нова придружна членка. Лоте е еден од најголемите трговци на мало во Јужна Кореја, со филијали во Кина, Индонезија, Јапонија и во Виетнам.
Алијансата EMД се состои од 14 членки и партнери, покривајќи 250 малопродажни синџири во 18 земји, што претставува 56.000 продажни места, акумулирајќи потенцијален потрошувачки промет од 175 милијарди евра во Европа.
Претстојни нови правила на ЕУ за новел-храна
Почнувајќи од февруари 2025 година, ажурирањата ќе важат за сите апликации за новел-храна поднесени до Европската комисија. Европската комисија го задолжи Европскиот орган за безбедност на храната (ЕФСА) да го ажурира упатството за тоа како да се подготват и да се поднесуваат апликации за лансирање новел-храна во ЕУ. Ова ажурирање се состои од два клучни документи:
Првиот е научни насоки, со детали за потребните научни податоци што апликантите мора да ги достават. Вториот документ, административно упатство, го прикажува чекор-по-чекор процесот за поднесување апликации, управуван од тимот за поддршка на EFSA.
Овие промени се од клучно значење за бизнисите, вклучително и оние во новите сектори на храна добиена од клеточни култури.
Накратко...
„Пени“ - Италија ја лансира Foreveryou, нова линија од приватната трговска марка наменета за целните потрошувачи, мажи и жени, кои се на возраст од 50 до 70 години. Производите вклучуваат храна и козметика и со текот на времето ќе се прошируваат.
„Асда“ е осми супермаркет во ОК што вклучува дел „Купи британски“ на својата веб-страница за да ги охрабри купувачите да купуваат повеќе локални производи. Трговецот се придружува на големи трговци во Обединетото Кралство кои лансираа посветени „британски“ делови на онлајн во текот на изминатата година.
„Лидл“ им нуди на корисниците на апликацијата Lidl Plus пристап до услугата за стриминг Disney+ во Германија. Секој што ќе купи за најмалку 20 евра, ќе добие пристап до опцијата за претплата. Во зависност од продажбата, корисниците на апликации ќе добиваат Disney+ по постепено намалена цена или бесплатно доколку купуваат повеќе од 400 евра месечно.
„Алкампо“ вложи 19,4 милиони евра за развој на напредно автоматизирано складиште, користејќи роботика и вештачка интелигенција за да ги зајакне своите операции за онлајн-купување. Со магацинот управува Ocado и е дизајниран да обработува до 280.000 онлајн-нарачки секој месец.
„Шпар“ неодамна почна да користи решение засновано на вештачка интелигенција за поддршка на вработените и трговците на мало со технички прашања. Главниот фокус е на подобрување на секојдневниот работен век на персоналот.
„Карфур“ има нов банер во Шпанија: „Карфур сити“. Со ова, портфолиото на брендови на „Карфур“ во Шпанија ќе се зголеми.
„Алберт Хеин“ воведе нова приватна трговска марка Blue Home. Производите се состојат од кујнски апарати како што се тостери, блендери и друго. Новите производи треба да им помогнат на купувачите брзо и лесно да подготват здрав оброк.
„Реве“ се потпира на „потпомогнато печење“ овластено со вештачка интелигенција, со интелигентни печки чии програми за печење се дигитално приспособен
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.