Анализи

Консумација на супи и зачини на македонскиот пазар

22 Jan 2025
Неодамнешното истражување на „Индаго“ покажа дека 82% од испитаниците на возраст од 15 години и повозрасни користат готови супи, додека...

Како можат брендовите да ја декодираат модерната машкост

15 Jan 2025
Брендовите традиционално одат по лесниот пат во тоа како ги прикажуваат мажите. А реалноста е дека во денешниот свет не сите брендови се...

„Еуроспин“ го шири својот концепт на хибриден дисконт низ Југоисточна Европа

10 Jan 2025
Концептот на „Еуроспин“ за хибридна продавница, која ги комбинира карактеристиките на хард дисконтер и супермаркет за сувомеснати...

Непрехранбени производи: новото бојно поле за европските дисконтери

08 Jan 2025
Бидејќи многу успешните дисконтери некогаш ја привлекуваа базата на купувачи на конкурентите во хипермаркетите, сега тие се оние што...

„Норма“ – последниот германски хард дисконт

25 Dec 2024
Според најновите расположливи финансиски извештаи за 2022 година, „Норма“ остварила нето приход од 4,5 милијарди евра, што е зголемување...

Запознајте ја генерацијата алфа - следната генерација на консумери

18 Dec 2024
Иако сè уште е млада, генерацијата алфа расте во време на револуција во родителството и менталното здравје, каде што нивните мислења се...

Германија: Како „Нето маркен“ се диференцира во однос на „Лидл“ и „Алди“

13 Dec 2024
„Нето“ на почетокот на годината ја отвори најголемата продавница „Пик & Го“ без каси во Европа, со асортиман од 5.000 производи на 800...

„Еуромонитор интернационал“: Реинвенција на малопродажбата

11 Dec 2024
Како новите бизнис-модели го менуваат патот на купувачот и кои се предизвиците и можностите за пораст?

Трендови во индустријата за пакување во 2024 година

02 Dec 2024
Како што потрошувачите стануваат сè посвесни за влијанието на пакувањето врз животната средина, минималистичкото, но сепак...

„Лидл“ се подготвува за влезот на „Биедронка“ на словачкиот пазар

27 Nov 2024
„Лидл“ ја зајакнува својата позиција како лидер во цените на пазарот на храна во Словачка.

Германија: Во посета на „Анико“ дисконт на „Алди“

20 Nov 2024
Како дел од својата стратегија за обновување, во 2018 година, „Алди Норд“ воведе нов концепт на продавница во Германија наречен „Анико“...

Германија: „Лидл“ се враќа кон своите корени

13 Nov 2024
„Лидл“ во Германија го менува концептот на своите продавници.
Вчитува уште новости...