Анализи

Топ - 10 потрошувачки трендови за 2022 (втор дел)

31 мар 2022
Купувачите се менуваат. Бизнисите мора да се менуваат заедно со нив или ризикуваат да ги изгубат

ИГД: Глобални трендови во малопродажбата во 2022 година

24 мар 2022
Кои се најновите трендови и како тие ќе го обликуваат меѓународниот пазар на малопродажната трговија?

Керни: Метаверзумот наспроти матрицата

16 мар 2022
Преку ноќ, метаверзумот стана најновиот објект на опсесивна љубовна врска на американскиот бизнис со „новото“. Но, пред да се вклучиме...

Керни: За вистинска промена на играта

02 мар 2022
Како со фокусираност кон потрошувачот (customer centricity) и напредна аналитика на податоци да се постигне поголема вредност

Керни: Старите решенија не се за новите проблеми

09 фев 2022
За да ги задоволат сѐ поголемите барања на потрошувачите, трговците со години постојано вложуваат во подобрување на дигиталните...

Трендови во прехранбената индустрија за 2022 година

26 јан 2022
Целта на извештајот „Трендови во прехранбената индустрија 2022“ е да ги отвори хоризонтите и да ги олесни процесите на стратешко...

ИГД: „Продавницата на иднината“ во 2030 година

26 јан 2022
Трговците и доставувачите ќе треба да работат уште понапорно за да развијат формати на продавници кои ќе ги одразуваат промените...

Кантар: Рецепт за успешна иновација

14 јан 2022
Брендовите треба да го прифатат ризикот и да бидат храбри со цел да ја одржат способноста да создаваат значајни иновации...

Еуромонитор: Иднината на човековата исхрана и на индустријата

12 јан 2022
Популарноста на функционалната храна и загриженоста на потрошувачите за сопственото здравје драстично се зголемија...

ИГД: Добрите примери на одржливост во 2021 година

22 дек 2021
Четирите тренда на одржливост се прикажани преку примери на малопродажните трговци од цела Европа...

ИГД: Како ќе се развива малопродажбата до 2026 година?

02 дек 2021
Прогнозите се дека европскиот пазар на прехранбени производи ќе забележи пораст од 5 отсто до 2026 година, но довербата на купувачите ќе...

Еуромонитор: Технолошки иновации во малопродажбата (втор дел)

15 ное 2021
Професионалците од индустријата очекуваат дека пандемскиот период ќе има долгорочно влијание врз социјалното и пазарното однесување...
Вчитува уште новости...