22 Jan 2025
Неодамнешното истражување на „Индаго“ покажа дека 82% од испитаниците на возраст од 15 години и повозрасни користат готови супи, додека...
15 Jan 2025
Брендовите традиционално одат по лесниот пат во тоа како ги прикажуваат мажите. А реалноста е дека во денешниот свет не сите брендови се...
10 Jan 2025
Концептот на „Еуроспин“ за хибридна продавница, која ги комбинира карактеристиките на хард дисконтер и супермаркет за сувомеснати...
08 Jan 2025
Бидејќи многу успешните дисконтери некогаш ја привлекуваа базата на купувачи на конкурентите во хипермаркетите, сега тие се оние што...
25 Dec 2024
Според најновите расположливи финансиски извештаи за 2022 година, „Норма“ остварила нето приход од 4,5 милијарди евра, што е зголемување...
18 Dec 2024
Иако сè уште е млада, генерацијата алфа расте во време на револуција во родителството и менталното здравје, каде што нивните мислења се...
13 Dec 2024
„Нето“ на почетокот на годината ја отвори најголемата продавница „Пик & Го“ без каси во Европа, со асортиман од 5.000 производи на 800...
11 Dec 2024
Како новите бизнис-модели го менуваат патот на купувачот и кои се предизвиците и можностите за пораст?
02 Dec 2024
Како што потрошувачите стануваат сè посвесни за влијанието на пакувањето врз животната средина, минималистичкото, но сепак...
27 Nov 2024
„Лидл“ ја зајакнува својата позиција како лидер во цените на пазарот на храна во Словачка.
20 Nov 2024
Како дел од својата стратегија за обновување, во 2018 година, „Алди Норд“ воведе нов концепт на продавница во Германија наречен „Анико“...
13 Nov 2024
„Лидл“ во Германија го менува концептот на своите продавници.