Анализи

Еуромонитор: Како да се биде дисруптивен бренд?

25 јан 2023
За да останат во игра денес, брендовите треба да имаат дисруптивен начин на размислување...

Ипсос: Одржливо пакување на FMCG-производи

18 јан 2023
Истражувањето покажува дека иако однесувањето се променило на многу начини, некои ставови на глобалното население останале исти, дури...

Еуромонитор: Како одржливото работење му помага на бизнисот?

11 јан 2023
Поради зголемените грижи за животната средина на глобално ниво, компаниите се принудени да инвестираат во одржливост, додека...

ИГД: Приоритети на кои индустријата треба да се фокусира

14 дек 2022
Иако дигитализацијата на малопродажбата се издвојува како клучен приоритет, употребата на технологијата може да направи значителна...

Еуромонитор: Топ-5 потрошувачки трендови во Источна Европа

30 ное 2022
Годинава „Еуромонитор“ направи спиноф-истражување преку анкети со повеќе од 100 аналитичари од Источна Европа, кои ги дадоа одговорите...

„Пикаса“: Смрзнатата храна под радарот на медиумите

17 ное 2022
Во македонскиот интернет-простор, во текот на изминатите десет месеци, биле објавени 64 вести во кои се зборувало за смрзнатата храна,...

ИПСОС: Расте стравот од глобална инфлација

07 окт 2022
Мнозинството од испитаниците веќе беа подготвени во април да се откажат од „ексклузивната“ потрошувачка и поголемите набавки и да ја...

Еуромонитор: Лебот со квасец останува доминантен

22 сеп 2022
Современите кулинарски трендови го поддржуваат порастот на плоснатиот леб како основна храна

Керни: Употребата на NFT во FMCG-секторот

15 сеп 2022
Изградени врз основа на блокчејн-технологија, NFT им овозможуваат на потрошувачите интеракција со брендовите преку дигитални средства...

Минтел: Што сакаат потрошувачите и зошто?

09 сеп 2022
Како што полека се расплетува пандемијата на ковид-19, која влијаеше врз речиси секоја индустрија низ целиот свет, тимот на експерти од...

ИГД: Брзина без граници

31 авг 2022
Еден од најбрзорастечките и најиновативни сегменти во индустријата за храна и производи за широка потрошувачка е брзата трговија

Пикаса: Најпребарувани зборови во категоријата здрава храна, јули 2022

18 авг 2022
Во јули реченицата Здрава храна за слабеење била пребарувана на интернет повеќе од 150 пати, покажуваат податоците на „Пикаса...
Вчитува уште новости...