Анализи

ИГД: Како ќе се развива пазарот на храна по Ковид-19

20 јан 2021
Веќе не постои сомнеж дека Ковид-19 ја забрза малопродажната еволуција и го намали јазот меѓу развиениот и малопродажниот пазар во...

Еуромонитор: Прехранбениот национализам како контратренд

13 јан 2021
Потрошувачите со гордост ги консумираат локалните производи, не само за да ја поддржат локалната економија, туку и за да уживаат во...

Напредок, стремеж или преживување?

30 дек 2020
Што (не) треба да правиме сега? Што ќе се случи кога сето ова ќе заврши?

ИГД: Запознајте ја генерацијата P

16 дек 2020
Опфаќајќи ги купувачите на возраст од 50 до 64 години, генерацијата P претставува клучна можност за глобалната трговија со прехранбени...

Еуромонитор: Дигитални трендови на пазарите во развој

10 дек 2020
Ковид-19 го стави светот во досега непозната позиција, принудувајќи ги потрошувачите да ги менуваат секојдневните навики, а бизнисите да...

Еуромонитор: Како ќе се развива FMCG-пазарот по коронавирусот?

18 ное 2020
Крупната промена што ја донесе пандемијата ги натера потрошувачите да ги проценат приоритетите во животот, откривајќи им нови...

ИГД: Технологијата во функција на безбедноста

01 ное 2020
Најновиот глобален преглед на ИГД ги разгледува иницијативите водени од современата технологија и нивното влијание врз искуството на...

Керни: Добре дојдовте во „ненормалноста“

25 окт 2020
Добре дојдовте во ерата на една голема радикална промена како резултат на сето она што го доживеавме годинава, но и во претходните две и...

„Еуромонитор“: Типови потрошувачи и како да ги таргетирате

14 окт 2020
Со рапидно менување на политичките, социјалните и технолошките фактори, за брендовите и за компаниите станува неопходно да се...

Тони Дурам: 5 чекори што треба да ги преземете сега

16 сеп 2020
Разбирањето на психологијата на потрошувачите и познавањето на навиките на купувачите е разликата меѓу успехот и поразот на пазарот во...

Керни: Подем на FMCG-компаниите на следната генерација

09 сеп 2020
Индустријата за производи за широка потрошувачка и претходно веќе поминала низ драстични промени

Еуромонитор: Tипови потрошувачи и како да ги придобиете

02 сеп 2020
Разбирањето на однесувањето на потрошувачите овозможува да се создадат таргетирани маркетиншки и продажни стратегии
Вчитува уште новости...