20 јан 2021
Веќе не постои сомнеж дека Ковид-19 ја забрза малопродажната еволуција и го намали јазот меѓу развиениот и малопродажниот пазар во...
13 јан 2021
Потрошувачите со гордост ги консумираат локалните производи, не само за да ја поддржат локалната економија, туку и за да уживаат во...
30 дек 2020
Што (не) треба да правиме сега? Што ќе се случи кога сето ова ќе заврши?
16 дек 2020
Опфаќајќи ги купувачите на возраст од 50 до 64 години, генерацијата P претставува клучна можност за глобалната трговија со прехранбени...
10 дек 2020
Ковид-19 го стави светот во досега непозната позиција, принудувајќи ги потрошувачите да ги менуваат секојдневните навики, а бизнисите да...
18 ное 2020
Крупната промена што ја донесе пандемијата ги натера потрошувачите да ги проценат приоритетите во животот, откривајќи им нови...
01 ное 2020
Најновиот глобален преглед на ИГД ги разгледува иницијативите водени од современата технологија и нивното влијание врз искуството на...
25 окт 2020
Добре дојдовте во ерата на една голема радикална промена како резултат на сето она што го доживеавме годинава, но и во претходните две и...
14 окт 2020
Со рапидно менување на политичките, социјалните и технолошките фактори, за брендовите и за компаниите станува неопходно да се...
16 сеп 2020
Разбирањето на психологијата на потрошувачите и познавањето на навиките на купувачите е разликата меѓу успехот и поразот на пазарот во...
09 сеп 2020
Индустријата за производи за широка потрошувачка и претходно веќе поминала низ драстични промени
02 сеп 2020
Разбирањето на однесувањето на потрошувачите овозможува да се создадат таргетирани маркетиншки и продажни стратегии