Анализи

Што сакаат потрошувачите и зошто – сега и во иднина

10 мај 2023
Трендовите и пазарот се менуваат од ден на ден. Поради тоа, особено е важно да се биде во тек со новитетите и да се слушаат потребите на...

Еуромонитор: Пораст на продажбата во РС Македонија

13 апр 2023
Козјото млеко бележи динамичен пораст на продажбата и тоа во голема мера се должи на влијанието на трендот на здравје и благосостојба...

Пикаса: Зборуваме ли доволно за македонските производи?

29 мар 2023
Во текот на 2022 година имало вкупно 1.505 споменувања, на дигитални и социјални медиуми. Од нив 186 објави се на социјалните медиуми, т.е. 14% од...

Еуромонитор: Кога брендот зборува сам за себе

22 мар 2023
Овие трендови ќе им помогнат на бизнисите да бидат во чекор со промените, да ја предвидат мотивацијата за купување и да ги исполнат...

Страв и недоверба во преговорите: А што ако успееш?

08 мар 2023
Сите имаме несвесни ограничувачки верувања. Ние сме на автопилот. Ваквите негативни убедувања нè носат неподготвени на преговарачка...

Еуромонитор: Клучна е вистинската рамнотежа

15 фев 2023
Потрошувачите се сламката за спас на FMCG-секторот, а нивното однесување никогаш не престанува да се развива

Еуромонитор: Како да се биде дисруптивен бренд?

25 јан 2023
За да останат во игра денес, брендовите треба да имаат дисруптивен начин на размислување...

Ипсос: Одржливо пакување на FMCG-производи

18 јан 2023
Истражувањето покажува дека иако однесувањето се променило на многу начини, некои ставови на глобалното население останале исти, дури...

Еуромонитор: Како одржливото работење му помага на бизнисот?

11 јан 2023
Поради зголемените грижи за животната средина на глобално ниво, компаниите се принудени да инвестираат во одржливост, додека...

ИГД: Приоритети на кои индустријата треба да се фокусира

14 дек 2022
Иако дигитализацијата на малопродажбата се издвојува како клучен приоритет, употребата на технологијата може да направи значителна...

Еуромонитор: Топ-5 потрошувачки трендови во Источна Европа

30 ное 2022
Годинава „Еуромонитор“ направи спиноф-истражување преку анкети со повеќе од 100 аналитичари од Источна Европа, кои ги дадоа одговорите...

„Пикаса“: Смрзнатата храна под радарот на медиумите

17 ное 2022
Во македонскиот интернет-простор, во текот на изминатите десет месеци, биле објавени 64 вести во кои се зборувало за смрзнатата храна,...
Вчитува уште новости...