Анализи

Ипсос: Промотивните активности станаа дигитални

23 сеп 2021
Целта на промотивните материјали и онтрејд претставувањето е да го привлече вниманието на потрошувачот, да го информира за производот...

Нови можности за иновации во сегментот приватни трговски марки

13 сеп 2021
Комбинацијата од подобрената перцепција на купувачите за производите и моменталната економска заднина создава можности за иновации и...

Големопродажните дистрибутери го креираат патот

10 сеп 2021
Поголемата автоматизација и деловниот модел насочен на купувачот ќе им овозможат на дистрибутерите не само брзо закрепнување, туку и...

Еуромонитор: Кој тип потрошувач недостига годинава и зошто?

25 авг 2021
Истражувањето продолжува да се фокусира на промената на однесувањето на потрошувачите и вклучува нови прашања за промената на...

Керни: Смртта на работниот ден

18 авг 2021
Карл Маркс протестираше за тоа, а Доли Партон страсно пееше против тоа. Сега, додека компаниите се борат со работните места по ковид-19,...

Еуромонитор: Влијанието на ковид-19 врз малопродажбата

12 авг 2021
Ѕвезди на 2020 година дефинитивно беа онлајн и трговијата преку мобилните телефони, кои беа единствените малопродажни канали што...

ИГД: Урбана наспроти субурбана малопродажба

05 авг 2021
Повеќе од сто години градовите се економски центри во поголемиот дел од земјите низ целиот свет. Од индустриската, па сѐ до...

Македонија во бројки: Вирусот го стопи порастот кај сладоледите

14 јул 2021
Прогнозите се дека категоријата ќе достигне вредност од 3,6 милијарди денари во 2025 година

Потрошувачки трендови во Источна Европа

07 јул 2021
Иако пандемијата се одразува на трендовите на глобално ниво, честопати се забележуваат регионални варијации и забележителни разлики

Ипсос: Како картичките за лојалност да се користат правилно?

30 јун 2021
Крајната цел на секоја програма за лојалност е зголемување на верноста кај потрошувачите и зголемување на приходот на компанијата. Тоа...

Иднината на трговските центри

22 јун 2021
Иднината на трговските центри, можеби дури и нивниот опстанок, зависи од способноста на производителите и трговците да научат да ги...

ИГД: Омниканална наспроти мултиканална продажба

17 јун 2021
Омниканалната малопродажба има солидни основи од 2019 година во Кина. Таа беше усвоена со молскавична брзина, а најзаслужна за брзото...
Вчитува уште новости...