25 јан 2023
За да останат во игра денес, брендовите треба да имаат дисруптивен начин на размислување...
18 јан 2023
Истражувањето покажува дека иако однесувањето се променило на многу начини, некои ставови на глобалното население останале исти, дури...
11 јан 2023
Поради зголемените грижи за животната средина на глобално ниво, компаниите се принудени да инвестираат во одржливост, додека...
14 дек 2022
Иако дигитализацијата на малопродажбата се издвојува како клучен приоритет, употребата на технологијата може да направи значителна...
30 ное 2022
Годинава „Еуромонитор“ направи спиноф-истражување преку анкети со повеќе од 100 аналитичари од Источна Европа, кои ги дадоа одговорите...
17 ное 2022
Во македонскиот интернет-простор, во текот на изминатите десет месеци, биле објавени 64 вести во кои се зборувало за смрзнатата храна,...
07 окт 2022
Мнозинството од испитаниците веќе беа подготвени во април да се откажат од „ексклузивната“ потрошувачка и поголемите набавки и да ја...
22 сеп 2022
Современите кулинарски трендови го поддржуваат порастот на плоснатиот леб како основна храна
15 сеп 2022
Изградени врз основа на блокчејн-технологија, NFT им овозможуваат на потрошувачите интеракција со брендовите преку дигитални средства...
09 сеп 2022
Како што полека се расплетува пандемијата на ковид-19, која влијаеше врз речиси секоја индустрија низ целиот свет, тимот на експерти од...
31 авг 2022
Еден од најбрзорастечките и најиновативни сегменти во индустријата за храна и производи за широка потрошувачка е брзата трговија
18 авг 2022
Во јули реченицата Здрава храна за слабеење била пребарувана на интернет повеќе од 150 пати, покажуваат податоците на „Пикаса...