„Проктер & Гембл“ го зголеми буџетот за огласување првпат по 2016 година

12 авг 2020
Годишниот извештај на компанијата „Проктер & Гембл“ покажа дека годишниот буџет за огласување во Велика Британија, заклучно со јуни 2020...

Филип Лунески: Препознавање на новата нормалност

29 јул 2020
Што е тоа ново во нашата реалност и уште поважно, што е нормално во овој свет кој одново го запознаваме?

Е-продажба: Препознајте ги конкурентите

29 јул 2020
Барајќи одговори на прашањата од првиот чекор, веројатно ќе сфатиме кои се нашите конкуренти во е-каналот...

Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Попушти малку

22 јул 2020
Зошто ова не е лево, а јас замолив да биде десно? И зошто овој фонт, кога ти реков друг? Не знам кој, ама некој друг...

Антонио Зрилиќ: Сет за преживување на коронавирусот

12 јул 2020
Стратегија за работење во период на криза не е да се помирите со ситуацијата или да се сокриете во некое ќоше додека не помине кризата,...

Маркетинг: Продавачите се од Марс, а маркетерите се од Венера и заедно ја вртат Земјата

11 јул 2020
Клучот на успешното тимско работење на маркетингот и продажбата е во постојаната комуникација и координација.

Јасна Стоимировска-Величков: Која е новата психологија на купувачот?

08 јул 2020
За време на стрес или паника, ние сме емотивно киднапирани од рептилските и емотивни региони на мозокот пред овие реакции да стигнат до...

Роберт Ц. Либ: Е-трговијата и логистичките услуги

28 јун 2020
Денес не е невообичаено што е-трговијата сочинува 8 до 10% од целосната основица на приходите на транспортните и на логистичките компании...

Антонио Зрилиќ: Cash-flow king

21 јун 2020
Мртвата залиха претставува готовина која веројатно ви е потребна за други активности. Затоа, време е да почнете со нејзиното...

Е-продажба: Изберете ги соодветните брендови

20 јун 2020
Oсновната мисија на сите партнери во онлајн-каналот е унапредување на пенетрацијата и фреквенцијата на купување...

Драгица Корењак: Како да ги задржите верните купувачи?

17 јун 2020
Продажбата е размена на енергија - добар продавач им дава дополнителна вредност на клиентите, а потоа купувачите му ја даваат таа...

Поп-ап дистрибутивни центри: Придобивки за брендовите и за потрошувачите

17 јун 2020
Центрите за микроскладирање се сè попопуларен начин за решавање на предизвиците во дистрибуцијата во време на Ковид-19
Вчитува уште новости...