Филип Лунески: Нова улога или само маркетинг на маркетингот?

05 апр 2020
Сustomer маркетингот се претставува како алатка која треба да доведе до реинвенција на оперативниот модел на одредени компании,...

Филип Лунески: Дали сме подготвени да победуваме?!

18 мар 2020
Во развиените земји секој формат нуди онлајн-можност за купување, и тој тренд од новата реалност претставува сериозен предизвик за...

Е-продажба: (Не)очекувана иднина

02 мар 2020
Анализите говорат дека моменталната глобална пенетрација на онлајн-трговијата е 24%, што значи дека постои огромен потенцијал за развој...

Антонио Зрилиќ: Десет начини за враќање на мртвите залихи во живот

28 фев 2020
Ако го набљудувате зголемувањето на некурентните залихи и се чувствувате беспомошно, во овој и во следниот број ќе ви претставам десет...

Јасна Стоимировска-Величков: Потрошувачот верува во тоа што го чувствува

27 фев 2020
Истражувањата за невромаркетинг покажуваат дека кога луѓето набљудуваат активност што ја врши некој друг, нивниот моторен кортекс...

Како да им пристапите на проблемите: Распад на системот

21 фев 2020
Се менуваат добри и лоши денови. Сјајни и очајни денови. Денови кога сè е мед и млеко со денови кога сè е пеколен оган кој голта сè пред...

Продажни разговори: Продавајте со страст

18 фев 2020
Единственото нешто што го имаш на овој свет е тоа што знаеш да го продадеш

Саеми: Неискористен потенцијал за развој

26 дек 2019
Во време на глобални пазари и глобална комуникација саемите се најдобриот, можеби и единствениот, ефективен начин за минимизирање на...

Антонио Зрилиќ: Мерка за управување на залихите

25 дек 2019
Почнавме со приказната за детектирање на некурентните залихи и како да управуваме со нив. Продолжуваме со тоа како да се мерат овие...

Невромаркетинг: Зошто хаотичните полици ги бркаат вашите потрошувачи?

24 дек 2019
Иако привлечноста на пакувањата е важен аспект од процените на потрошувачите, тоа не е единствениот важен аспект за донесување одлуки...

Сандро Краљевиќ: Привлечи, вработи и задржи

23 дек 2019
Не се ретки ситуации во кои директорите се доведени буквално до ѕид, не знаејќи што да направат за нивната компанија воопшто да опстане

Гордана Кадоиќ: Како да бидете успешни на деловни состаноци

18 дек 2019
Ако вие совршено се подготвивте, сте поставиле цел која на сите им е јасна, сте ја дефинирале темата, учесниците се подготвени, ви...
прикажани (од 1 до 12) од вкупно: 367 | следни