Лазар Ѓуров: За (не)дисциплината и самодисциплината

13 мај 2020
Има ли дисциплина во компаниите, и зошто не?

Лазар Ѓуров: Кризата ги вади лидерите на површина

23 апр 2020
Кога ќе се измести тлото под нозете. Кога целосно ќе се смени начинот на живот и работење. Кога бизнисот не може да се одвива „as usual“...

Е-продажба: Бум на глобалната е-трговија

15 апр 2020
Дали е новина ако ви кажам дека е-трговијата значително се зголеми?! Секако, не – особено во текот на кризата со Ковид-19. Но, дали знаете...

Е-продажба: Причини за брз пораст на онлајн-продажбата

12 апр 2020
Постојат три клучни фактори поради кои купувачите сè повеќе го прифаќаат онлајн-начинот на купување. Тоа се практичност, асортиман и...

Јасна Стоимировска-Величков: Со невромаркетинг до ефективна реклама

11 апр 2020
Дури и ако пазарот е презаситен од реклами на конкурентни компании, со неколку практики може да се изборите да му го привлечете...

Филип Лунески: Нова улога или само маркетинг на маркетингот?

05 апр 2020
Сustomer маркетингот се претставува како алатка која треба да доведе до реинвенција на оперативниот модел на одредени компании,...

Филип Лунески: Дали сме подготвени да победуваме?!

18 мар 2020
Во развиените земји секој формат нуди онлајн-можност за купување, и тој тренд од новата реалност претставува сериозен предизвик за...

Е-продажба: (Не)очекувана иднина

02 мар 2020
Анализите говорат дека моменталната глобална пенетрација на онлајн-трговијата е 24%, што значи дека постои огромен потенцијал за развој...

Антонио Зрилиќ: Десет начини за враќање на мртвите залихи во живот

28 фев 2020
Ако го набљудувате зголемувањето на некурентните залихи и се чувствувате беспомошно, во овој и во следниот број ќе ви претставам десет...

Јасна Стоимировска-Величков: Потрошувачот верува во тоа што го чувствува

27 фев 2020
Истражувањата за невромаркетинг покажуваат дека кога луѓето набљудуваат активност што ја врши некој друг, нивниот моторен кортекс...

Како да им пристапите на проблемите: Распад на системот

21 фев 2020
Се менуваат добри и лоши денови. Сјајни и очајни денови. Денови кога сè е мед и млеко со денови кога сè е пеколен оган кој голта сè пред...

Продажни разговори: Продавајте со страст

18 фев 2020
Единственото нешто што го имаш на овој свет е тоа што знаеш да го продадеш
Вчитува уште новости...