Един Ибрахимовиќ: Концепт кој ги штеди времето и парите на купувачите

02 јун 2021
Фокусот беше и остана на нашите купувачи, вработени и партнери, бидејќи само во меѓусебна синергија можеме да продолжиме да растеме и да...

Филип Ивановски, „Пакомак“: Трендот охрабрува, продолжуваме да ги менуваме навиките

26 мај 2021
Не може како граѓанин да барате чиста животна средина и да правите споредби со Германија и Швајцарија, а како претприемач и бизнисмен да...

Игор Мањиќ: Важно е да не се успиете во величината

19 мај 2021
Дефинитивно е полесно управувањето со познатите регионални брендови, особено ако се лидери во своите категории. Но, не треба да се...

Р. Мандиќ, „Ананас“ : Многу брзо ќе се појавиме и на пазарот во Македонија

05 мај 2021
Компанијата „Делта холдинг“ подготвува регионална онлајн-платформа под називот „Ананас“. Платформата, која ќе стартува ова лето,...

Наташа Панчевска: Горди сме на долгорочните партнерства

28 апр 2021
На позицијата оперативен и маркетинг-директор е Наташа Панчевска која веќе 20 години успешно управува со компанијата

Верица Мартиновска: InStore, носител на промените во FMCG секторот

22 апр 2021
„Кликер маркетинг“ постои од 2008 година како full service агенција, а еден од нејзините најзначајни проекти е магазинот InStore. Верица...

Ана Мекмахон: Позитивно влијаеме и врз потрошувачите и врз планетата

31 мар 2021
Годинава беше повик за будење на планетата. Ефектите од кризата и алармантните предупредувања за климатските промени бараат итна и...

Сашо Димоски, „Гебрудер Вајс“: Далековидоста и знаењето ја движат логистиката

17 мар 2021
Сашо Димоски е национален и продажен менаџер за Македонија и управител на „Гебрудер Вајс“ во земјава, која на македонскиот пазар е...

Саша Стјепановиќ: Употребата на АИ во малопродажбата носи предвидливост и профит

12 мар 2021
Го прашавме Саша Стјепановиќ како всушност работи платформата Yieldigo - како и кога се применува оваа модерна алатка и каде ги гледа...

Марио Равлиќ: Конкуренцијата е потребна и добредојдена

04 мар 2021
Без оглед на инвестицијата во сопствена фарма, сакаме и понатаму да ги негуваме и развиваме односите со нашите околу 300 домашни...

Ласко Јованов: Секоја промена e иницирана од желбата за развој

17 фев 2021
Ланската година беше јубилејна - 30-та од основањето на кавадаречката компанија „Слога Пром“, позната по широкиот спектар на замрзнати...

Дејан Павлески: Ќе придонесеме за видливост на македонските брендови

17 фев 2021
Она што ме радува и охрабрува е фактот дека постои оптимизам и кај странските и кај домашните компании, а истовремено постои слободен...
Вчитува уште новости...