Драган Шашиќ: Ја осигуруваме верноста на купувачите на 17 пазари

11 мај 2022
На чело сум на еден многу мотивиран тим, кој за само неколку години успеа да создаде современа млекарска компанија која е присутна на...

Јован Радосављевиќ: Луѓето се извор на мотивација

27 апр 2022
Напредувањето во хиерархијата носи голема моќ, која пак значи и голема одговорност и искушенија што го менуваат човекот

Радош Вукиќевиќ: Градиме „куќа на брендови“

20 апр 2022
Во „Тиквеш“ добро ја знаеме моќта на добро изградените брендови. Имаме силни брендови во нашето портфолио и стратегијата ни е да...

Јернеј Мурн: Секогаш напред без сомнеж и страв

06 апр 2022
Донесов многу погрешни одлуки, но за нив размислувам како за добри лекции за животот. Мора да правите грешки денес за да ги избегнете во...

Сашко Блажевски: Иновациите се наше секојдневие

23 мар 2022
Во мартовското издание на InStore ја имавме честа да позборуваме со извршниот директор на „Нелт СТ“ – Македонија, Сашко Блажевски....

Денис Крсник: Искуството нѐ прави тоа што сме

23 фев 2022
Кога ќе се појават неочекувани ситуации, се справуваме со нашите одлуки без разлика какви се последиците. Затоа, нема погрешни одлуки –...

Даница Личанин-Блажевска: Малопродажен концепт што постојано се надградува

23 фев 2022
Преземањето на продавниците на „Макпрогрес“ е нашиот прв чекор за проширување на „Рептил“ надвор од Скопје. Вкупната инвестиција за...

Себастијан Ренак: Како да се зајакне синџирот на снабдување

11 јан 2022
Персонализацијата во основа е само подетално проширување на темата за локалноста на ниво на поединечен купувач...

Славен Ромац: Cedevita продолжи да шири позитивна енергија

22 дек 2021
Во текот на нешто повеќе од една и пол година, колку што трае глобалната пандемија, Cedevita ја задржа и дополнително ја зајакна својата...

Климе Булоски: Искуството и новите технологии водат кон успех

16 дек 2021
Новите техничко-технолошки решенија и развојот на нашите тимови во текот на целата година придонесоа компанијата да има подобри...

(ВИДЕО) Драган Стајковиќ: Тимот е клучен за успех во компанијата

24 ное 2021
Во Македонија имаме 25% пазарен удел во категоријата бисквити или околу 1.000 тони годишно продадени производи. На овој пазар „Бамби“...

Орхан Мусли, „Жито центар“: Секогаш верувавме дека можеме повеќе и подобро

17 ное 2021
Нашето мото како фирма е дека Тонус лебот мора да биде застапен во секој маркет, дуќан, колонијал, продавница за здрава храна и на секое...
Вчитува уште новости...