Тодор Димитровски: Со отворен пристап кон промените

23 ное 2022
Во менаџментот има едно многу важно правило – подобро е да се донесе одлука, па дури и погрешна, отколку да не се носат никакви одлуки...

Бојан Радун, „Имлек“: На теренот мора да бидат најдобрите

16 ное 2022
80 отсто од семејните компании не доаѓаат во рацете на втората генерација

Стефан Данчев: Чекор во вистинската насока

02 ное 2022
Секоја нова иновација или промена во „Унилевер“ почнува со прашањето дали тоа ќе биде добар потег за животната средина. Тоа треба да го...

Александра Паланкова, „Колид фудс“: Семејна приказна која секојдневно се пишува

02 ное 2022
Во 1994 година „Колид фудс“ почна интензивно да ја шири својата дистрибутивна мрежа, за денес да биде препознатлива со широко портфолио...

Нина Биједиќ: Големи 50 години на брендот Vispak

28 сеп 2022
Компанијата „Виспак“ од БиХ годинава прославува јубилеј, 50 години деловно работење. Ова беше одлична можност да разговараме со...

Марија Стојчевска: Инвестициите се храбар, но и неопходен чекор

21 сеп 2022
Нашите цели се јасни, планот за развој е постојано активен, но никогаш не е избрзан. Понатамошните планови и чекори се насочени кон нови...

Тони Дурам: Иднината е светла ако влијаете врз однесувањето на потрошувачите

31 авг 2022
Мојата најголема грижа е дека опседнатоста на продавачите и брендовите со цената непотребно ќе ѝ го одземе профитот на индустријата,...

Дејан Јовановиќ: Победнички менталитет, амбиција, дисциплина

24 авг 2022
Едно е сигурно – комфорната зона не ве развива и во моментот кога ќе излезете од неа, вашите сетила за преживување ве тераат да...

Горан Дабевски: Се издвојуваме по вкусот и квалитетот на осоговските млечни производи

17 авг 2022
Приказната на „Јого Mеркур“ почнала скромно, во 1990 година. Се развила преку изградбата на млекарницата во 2006 година, а денес ги освојува...

Оливер Гичевски: Ефикасноста и едноставноста се најважните лекции

13 јул 2022
Во продажбата нема минат труд и затоа фокусот секогаш треба да биде на порастот, придружен со приспособливост и истрајност...

К. Теодосијадис: Горд сум на трајното влијание што го имав врз малопродажбата и врз економијата

06 јул 2022
Консантинос Теодосијадис, генерален менаџер на „Тинекс“, неодамна објави дека на крајот на јуни ја завршува својата долгогодишна...

Славен Ружиќ: Извозот во Јапонија е важен деловен чекор

29 јун 2022
Јапонија е еден од најголемите увозници на месо и месни преработки и токму затоа гледаме потенцијал на тој пазар
Вчитува уште новости...