Нина Ангеловска: Со многу оптимизам, енергија и желба за промени

01 мар 2023
Работиме со полна пареа на подготовките и наскоро македонските е-купувачи ќе добијат платформа за онлајн-шопинг по светски стандарди,...

Виолета Митковска: Лојалноста е темел на нашето работење

22 фев 2023
За регионално познатиот бренд, кој се произведува и кај нас, одлучивме да позборуваме со Виолета Митковска, магистер по финансиски...

Сашо Tашевски: Секој поединечен успех води кон следниот

28 дек 2022
Иако економијата и дипломатијата одат рака под рака, економијата ми е прва љубов, но сепак, мора да ја издвојам дипломатијата бидејќи...

Станислав Бојаџиев: Неопходна е висока финансиска култура и дисциплина

21 дек 2022
Станислав Бојаџиев, генерален директор и член на Управниот одбор на „Орбико“ за Македонија, Албанија и Косово (МАК), има повеќе од 25...

Иво Генчев: 2022 е предизвикувачка, но се чини и една од најуспешните во регионов

06 дек 2022
Имајќи ги во предвид сите карактеристики на поединечните пазари, креиравме долгорочна стратегија и јасна улога во овој дел на регионот,...

Тодор Димитровски: Со отворен пристап кон промените

23 ное 2022
Во менаџментот има едно многу важно правило – подобро е да се донесе одлука, па дури и погрешна, отколку да не се носат никакви одлуки...

Бојан Радун, „Имлек“: На теренот мора да бидат најдобрите

16 ное 2022
80 отсто од семејните компании не доаѓаат во рацете на втората генерација

Стефан Данчев: Чекор во вистинската насока

02 ное 2022
Секоја нова иновација или промена во „Унилевер“ почнува со прашањето дали тоа ќе биде добар потег за животната средина. Тоа треба да го...

Александра Паланкова, „Колид фудс“: Семејна приказна која секојдневно се пишува

02 ное 2022
Во 1994 година „Колид фудс“ почна интензивно да ја шири својата дистрибутивна мрежа, за денес да биде препознатлива со широко портфолио...

Нина Биједиќ: Големи 50 години на брендот Vispak

28 сеп 2022
Компанијата „Виспак“ од БиХ годинава прославува јубилеј, 50 години деловно работење. Ова беше одлична можност да разговараме со...

Марија Стојчевска: Инвестициите се храбар, но и неопходен чекор

21 сеп 2022
Нашите цели се јасни, планот за развој е постојано активен, но никогаш не е избрзан. Понатамошните планови и чекори се насочени кон нови...

Тони Дурам: Иднината е светла ако влијаете врз однесувањето на потрошувачите

31 авг 2022
Мојата најголема грижа е дека опседнатоста на продавачите и брендовите со цената непотребно ќе ѝ го одземе профитот на индустријата,...
Вчитува уште новости...