Петар Ќорлука: Луѓето ќе запаметат кој како се однесувал во кризни времиња

23 дек 2020
Оваа година најважно е да опстанеме, да го задржиме континуитетот, да ги исполниме очекувањата на потрошувачите. Во кризата многу се...

Резеарта Малиќи: Предизвиците се можност за пораст

16 дек 2020
Секое време си има свои предизвици, некои поголеми - некои помали, но никогаш нема лошо време за паметни инвестиции и оптимално...

Лаурентиу-Флорин Димитриу, „Нестле“: Претприемачки начин на размислување

10 дек 2020
Вкупно гледано, задоволни сме со резултатите во Хрватска, тоа што постигнавме присутност во дури седум категории, следење на здравите...

Висар Јакупи, „Киппер“: Вработените се вистинските херои на успешната приказна

18 ное 2020
За нецели десет години мрежата на тетовскиот синџир „Киппер“ ја достигна цифрата од 57 маркети во осум града во Македонија. И не планира...

Виолета Ковачевиќ, Меркатор-С: Создаваме нови можности за развој на домашната економија

04 ное 2020
Нашата стратешка определба е поддршка на домашните производители бидејќи ние 97 отсто од прометот го остваруваме со стока што ја...

Ванчо Постоловски: Следењето на трендовите и иновациите ни се движечка сила

28 окт 2020
Секогаш настојуваме да го извлечеме позитивното во какви било услови. Впрочем, мислењето „надвор од кутијата” е една од нашите...

Марина Савиќ, „Атлантик група“: Настојуваме да бидеме динамичен систем

07 окт 2020
Во време на предизвици, најстабилните компании ја имаат најголемата предност, но и најголемата одговорност

Драган Јосифовски, Paket.mk: Ја јакнеме лидерската позиција

30 сеп 2020
Во време кога е-трговијата станува светски тренд, со Драган Јосифовски, основач на е-супермаркетот, зборувавме за состојбата во...

Ѕеферино Монини: Балканот е област со гастрономска традиција

09 сеп 2020
Еден од најпознатите производители на масла – „Монини“, чии производи се на трпезата на голем број потрошувачи низ целиот свет,...

Марио Мирсинов: Квалитетот и пристапните цени ни отвораат нови пазари

26 авг 2020
Имаме повеќе од 50 производи што чекаат да бидат извадени како готов производ, сè уште се во фаза на развивање и тестирање

Мерима Џевдетбеговиќ: Кризата треба да се гледа како промена, а не како крај

08 јул 2020
Маркетинг-кампањата не ја запревме, туку ја приспособивме на новонастанатата ситуација

Драган Бокан: Кризата ги одложи плановите за ширење во соседните земји

10 јун 2020
Нашиот соговорник Драган Бокан, претседател на трговскиот синџир „Воли“, ја основа компанијата од сопствени средства. Почна со еден...
Вчитува уште новости...