Работење
19 Sep 2020
Во аналитиката на трејд-маркетингот постојат т.н. зони на активација, кои треба да се анимираат преку адекватни POS решенија и секоја има...
Маркетинг
20 Nov 2017
Целта на мерчендајзингот е да го направи производот видлив и на тој начин да го „потсети" и да го поттикне крајниот купувач да го купи,...
Маркетинг
19 Oct 2017
Што е најголемата придобивка за крајниот потрошувач ако реши, во морето од понуда, да го одбере токму вашиот производ и на кој начин му...
Маркетинг
20 Sep 2017
Малопродажните трговци и снабдувачите упорно го игнорираат значењето на партнерскиот однос на кој треба да се заснова нивното...
Маркетинг
21 Aug 2017
Соработката може да се доведе на ниво на кое ресурсите на марекетерот и на купувачот се поголеми од прост збир на нивните поединечни...
Маркетинг
20 Jun 2017
Сите маркетери сакаат да ги убедат потрошувачите да го земат нивниот производ, но не е секогаш потрошувачот тој што ја носи одлуката за...
Маркетинг
23 May 2017
„Првиот миг на вистината" е директно во сферата на задачи на трејд-маркетингот, чија основна задача е создавањето купувачи, односно...
Маркетинг
21 Apr 2017
Трговците од трејд-маркетингот очекуваат да бидат воведени во процесот за размислување за крајните купувачи и во комуницирањето со...
Маркетинг
17 Mar 2017
Полицата најчесто ја гледаме само како место на кое ќе се стави нашиот производ. Доколку сме подготвени да одиме чекор понатаму,...
Маркетинг
20 Feb 2017
Производот што не е дистрибуиран не може да биде ниту продаден. Од таа причина ќе пишувам за унапредувањето на дистрибуцијата и за сите...
Маркетинг
25 Jan 2017
Промоцијата во малопродажбата влијае на еден или повеќе „столбови" на продажбата и се ефектуира на една или повеќе од три продавници...
Маркетинг
18 Nov 2016
Едно од големите прашања во трејд-маркетингот и во деловното планирање и анализирање е како да се измерат ефектите од промоциите врз...