Hashtag: 'Ларис Суљиќ'
Маркетинг

Ларис Суљиќ: Креативен мерчендајзинг - бидете видливи на трговското место!

20 Nov 2017
Целта на мерчендајзингот е да го направи производот видлив и на тој начин да го „потсети" и да го поттикне крајниот купувач да го купи,...
Маркетинг

Ларис Суљиќ: Зошто е вашиот производ најдобар?

19 Oct 2017
Што е најголемата придобивка за крајниот потрошувач ако реши, во морето од понуда, да го одбере токму вашиот производ и на кој начин му...
Маркетинг

Ларис Суљиќ: Предностите и слабостите на колаборативниот пристап

20 Sep 2017
Малопродажните трговци и снабдувачите упорно го игнорираат значењето на партнерскиот однос на кој треба да се заснова нивното...
Маркетинг

Ларис Суљиќ: Придобивките од синергијата

21 Aug 2017
Соработката може да се доведе на ниво на кое ресурсите на марекетерот и на купувачот се поголеми од прост збир на нивните поединечни...
Маркетинг

Ларис Суљиќ: Како да победите со првиот миг на вистината?

20 Jun 2017
Сите маркетери сакаат да ги убедат потрошувачите да го земат нивниот производ, но не е секогаш потрошувачот тој што ја носи одлуката за...
Маркетинг

Ларис Суљиќ: Првиот миг на вистината

23 May 2017
„Првиот миг на вистината" е директно во сферата на задачи на трејд-маркетингот, чија основна задача е создавањето купувачи, односно...
Маркетинг

Ларис Суљиќ: Трејд-маркетингот од перспектива на трговецот

21 Apr 2017
Трговците од трејд-маркетингот очекуваат да бидат воведени во процесот за размислување за крајните купувачи и во комуницирањето со...
Маркетинг

Ларис Суљиќ: Потенцијалот на полицата во продавницата

17 Mar 2017
Полицата најчесто ја гледаме само како место на кое ќе се стави нашиот производ. Доколку сме подготвени да одиме чекор понатаму,...
Маркетинг

Ларис Суљиќ: Со трејд-маркетингот до посилна дистрибуција

20 Feb 2017
Производот што не е дистрибуиран не може да биде ниту продаден. Од таа причина ќе пишувам за унапредувањето на дистрибуцијата и за сите...
Маркетинг

Ларис Суљиќ: Начини за подигнување на основата на продажбата

25 Jan 2017
Промоцијата во малопродажбата влијае на еден или повеќе „столбови" на продажбата и се ефектуира на една или повеќе од три продавници...
Маркетинг

Ларис Суљиќ: Мерење на успешноста

18 Nov 2016
Едно од големите прашања во трејд-маркетингот и во деловното планирање и анализирање е како да се измерат ефектите од промоциите врз...
Маркетинг

Ларис Суљиќ: Ценовни промоции – за и против

16 Sep 2016
Многу трговци и маркетари се обидуваат со промоциите да ја прошират привлечноста на своите производи или услуги на поширок сегмент на...
Вчитува уште новости...