Регионално
26 Apr 2023
Во разговорот со Лунески дознаваме дека една од главните задачи е демистификација на канабис-индустријата и претставување пред...
Актуелно
02 Jun 2021
Македонскиот пивски пазар се карактеризира со автентичност и долга традиција на консумација, иако не заостанува во поглед на...
Работење
19 Sep 2020
Во аналитиката на трејд-маркетингот постојат т.н. зони на активација, кои треба да се анимираат преку адекватни POS решенија и секоја има...
Работење
29 Jul 2020
Што е тоа ново во нашата реалност и уште поважно, што е нормално во овој свет кој одново го запознаваме?
Македонија
06 May 2020
Филип Лунески, директор за customer-маркетинг и категори-менаџмент за Европа во „Молсон корс“, ја продолжува кариерата на позицијата...
Локално
15 Apr 2020
Филип Лунески, директор за трејд-маркетинг и категори-менаџмент за Европа во „Молсон корс“, во интервјуто за InStore ја нагласи потребата...
Работење
05 Apr 2020
Сustomer маркетингот се претставува како алатка која треба да доведе до реинвенција на оперативниот модел на одредени компании,...
Работење
18 Mar 2020
Во развиените земји секој формат нуди онлајн-можност за купување, и тој тренд од новата реалност претставува сериозен предизвик за...
Работење
12 Dec 2018
Ревизија на 2018 и предвидувања за категори-менаџментот во 2019 година.
Работење
15 Nov 2018
Импликациите од консолидацијата се претежно од позитивен карактер, бидејќи промовираат нови бенефити кои го „оправдуваат“ тој...
Работење
15 Nov 2018
Секој потрошувач има исконска желба да донесе мудра одлука при купувањето – целта на маркетингот за купувачи е да допре до купувачот...
Работење
19 Oct 2018
Со успешна персонализација се зголемува лојалноста на потрошувачите кон брендот, се придонесува за поголема ефикасност во...