Регионално
26 апр 2023
Во разговорот со Лунески дознаваме дека една од главните задачи е демистификација на канабис-индустријата и претставување пред...
Актуелно
02 јун 2021
Македонскиот пивски пазар се карактеризира со автентичност и долга традиција на консумација, иако не заостанува во поглед на...
Работење
19 сеп 2020
Во аналитиката на трејд-маркетингот постојат т.н. зони на активација, кои треба да се анимираат преку адекватни POS решенија и секоја има...
Работење
29 јул 2020
Што е тоа ново во нашата реалност и уште поважно, што е нормално во овој свет кој одново го запознаваме?
Македонија
06 мај 2020
Филип Лунески, директор за customer-маркетинг и категори-менаџмент за Европа во „Молсон корс“, ја продолжува кариерата на позицијата...
Локално
15 апр 2020
Филип Лунески, директор за трејд-маркетинг и категори-менаџмент за Европа во „Молсон корс“, во интервјуто за InStore ја нагласи потребата...
Работење
05 апр 2020
Сustomer маркетингот се претставува како алатка која треба да доведе до реинвенција на оперативниот модел на одредени компании,...
Работење
18 мар 2020
Во развиените земји секој формат нуди онлајн-можност за купување, и тој тренд од новата реалност претставува сериозен предизвик за...
Работење
12 дек 2018
Ревизија на 2018 и предвидувања за категори-менаџментот во 2019 година.
Работење
15 ное 2018
Импликациите од консолидацијата се претежно од позитивен карактер, бидејќи промовираат нови бенефити кои го „оправдуваат“ тој...
Работење
15 ное 2018
Секој потрошувач има исконска желба да донесе мудра одлука при купувањето – целта на маркетингот за купувачи е да допре до купувачот...
Работење
19 окт 2018
Со успешна персонализација се зголемува лојалноста на потрошувачите кон брендот, се придонесува за поголема ефикасност во...