Анализи
18 јан 2023
Истражувањето покажува дека иако однесувањето се променило на многу начини, некои ставови на глобалното население останале исти, дури...
Анализи
07 окт 2022
Мнозинството од испитаниците веќе беа подготвени во април да се откажат од „ексклузивната“ потрошувачка и поголемите набавки и да ја...
Анализи
21 окт 2021
Општествената одговорност не треба да биде ад хок активност во моменти на криза, туку организиран и структуриран начин на работа...
Анализи
23 сеп 2021
Целта на промотивните материјали и онтрејд претставувањето е да го привлече вниманието на потрошувачот, да го информира за производот...
Актуелно
25 мај 2021
Во колкава мера потрошувачите се подготвени да платат повисока цена за сметка на одржливоста на брендовите што ги одбираат?
Анализи
06 мај 2021
Значењето и важноста на правилно онлајн-постоење стануваат сè поголеми затоа што се предуслов за постоење во целина. Подготвени или не,...
Анализи
24 мар 2021
Во овој текст ќе се осврнеме на тоа кој ги купува нашите брендови во странство, за почеток во регионов. Кому му се привлечни? Дали...
Регион
03 јун 2020
Трговијата и малопродажбата е најдобро оценета индустрија во Хрватска, покажува истражувањето на агенцијата „Ипсос“
Свет
29 апр 2020
На кој начин може да ја покажаме вредноста на медиумите за граѓаните, да ги препознаеме можностите за исполнување на новонастанатите...
Анализи
26 мар 2020
Најголемиот страв не е од медицинска природа, туку е од неизвесноста за периодот што следува
Свет
01 авг 2018
„Ипсос“ постигна договор со досегашниот конкурент ГфК за преземање на четири клучни сегменти на работењето на глобално ниво...
Анализи
27 јун 2018
Детално и интерактивно претставување на понудата, намалување на трошоците и продажба 24/7 се дел од придобивките од воведувањето...