Hashtag: 'глобално истражување'
Анализи

Минтел: Поглед во иднината

04 Sep 2024
Можеби веќе гледаме застрашувачки и возбудлив концепт на иднината, со ненадејно достапна вештачка интелигенција која може да мисли за...
Анализи

„Минтел“: Рамнотежа меѓу технологијата и луѓето

19 Jun 2024
Во свет во кој сѐ повеќе доминираат алгоритми, ќе ни требаат човечки вештини и емоции за да го искористиме максимумот од оваа технолошка...
Анализи

Минтел: Ќе се менува ли прехранбената индустрија?

09 May 2024
Пандемијата на ковид-19 го истакна значењето на превентивата и борбата против климатските промени. За да се приспособи на овие промени,...
Анализи

„Еуромонитор интернационал“: Стремеж кон оптимизам

28 Feb 2024
Годишниот извештај на „Еуромонитор“ за глобалните потрошувачки трендови открива нови сознанија за вредностите на потрошувачите и...
Свет

„Минтел“: Вредноста доаѓа во многу форми

10 Jan 2024
Зголемените трошоци за живот се голем предизвик за онлајн-индустријата за FMCG-производи. Ви ги претставуваме најновите барања на...
Анализи

Еуромонитор: Нов бран на трансформација

28 Jun 2023
Социјалните медиуми еволуираа и тие повеќе не се само средство за комуникација меѓу бизнисите и потрошувачите. Во последните неколку...
Анализи

Минтел: Што сакаат потрошувачите и зошто?

09 Sep 2022
Како што полека се расплетува пандемијата на ковид-19, која влијаеше врз речиси секоја индустрија низ целиот свет, тимот на експерти од...
Анализи

Делоит: Во ек на двојната криза

07 Jun 2020
Како поврзаноста меѓу личната безбедност и економската грижа влијае врз однесувањето на потрошувачите при трошењето?
Вчитува уште новости...