Можеби веќе гледаме застрашувачки и возбудлив концепт на иднината, со ненадејно достапна вештачка интелигенција која може да мисли за нас, а виртуелните светови стануваат сè пософистицирани и попривлечни.
Извор: „Минтел“
Вештачката интелигенција (ВИ) е најголемата област на промена во начинот на кој потрошувачот комуницира со малопродажните брендови. ВИ овозможува брз, 24-часовен пристап до информации без добро познатите ограничувања на претходните повторувања на чет-ботови. Вештачката интелигенција ја олеснува удобноста, што е клучно во денешното малопродажно опкружување, така што ќе напредуваат оние брендови што можат да го задржат ова како своја основа. Маркетерите веќе почнаа да користат големи модели на јазици за вештачка интелигенција, како што е „Чет-ГПТ“, за да им овозможат на корисниците да поставуваат многу конкретни прашања. Во 2023 година Zalando лансира нов виртуелен асистент за купување што може да им обезбеди на потрошувачите избрани предлози за купување, како што се стилови кои најдобро одговараат на одредени временски услови. Имплементацијата на овие способности на вештачката интелигенција во онлајн-малопродажбата несомнено ќе доведе до попријатни и поефикасни шопинг-патувања низ сите сегменти, но лошата страна е што физичката малопродажба веројатно нема да може да го задржи чекорот.
Аугментираната реалност ќе ја одржи малопродажбата во продавниците
Малопродажбата во продавницата, од друга страна, создава свој уникатен простор со ветување приспособени искуства за потрошувачите. Нурнувањето на купувачите во повеќеслојно искуство кое оди подалеку од едноставно купување модни или козметички производи веќе станува популарен начин да се задржат потрошувачите во продавницата. Но, дали иднината ќе ѝ донесе пософистицирана предност на оваа технологија што е во зародиш?
Во моментов, аугментираната реалност (AР) се тестира за оваа намена, но нема многу успешни случаи на употреба. Сепак, претставува некои возбудливи можности да се направи купувањето во продавница попријатно и подостапно за секого. Така, може да се обезбедат преводи во живо и титлови во живо за потрошувачи со оштетен слух. Има интерес и за некои АР-апликации фокусирани на продажбата, како што се огледалата за гардероба со АР и визуализации на мебел. Во нашиот извештај за ВР и АР, откривме дека луѓето се поотворени да искусат АР со лесни и стилски очила отколку преку апликација или незгодни слушалки. Нашата петгодишна перспектива за ВР и АР предвидува дека оваа технологија ќе биде клучна за малопродажбата бидејќи луѓето ќе бидат најзаинтересирани да ја испробаат надвор од домот за да го избегнат трошокот за поседување слушалки или пар очила со АР.
Аугментираната реалност не е единствениот начин на кој искуствата во продавницата ќе се развиваат и подобруваат. Како што споменавме порано, рационализирањето на патеката за купување во продавницата е поважно од кога било за да се одржи лојалноста на потрошувачите во малопродажниот сектор. „Минтел“ веќе гледа многу иновации во оваа област, како што е станицата за дизајн на маици на Uniq во „Ковент Гарден“, што е забавен и уникатен начин за интеракција со продавницата. И Nike има стратешки приоритет на достапните информации за производите во Манчестер со маси со РФИД. Потрошувачите може да ги постават своите патики на такви маси и веднаш да пристапат до обемни информации за производот.
Поедноставувањето на искуството на потрошувачите е најважно за идниот опстанок на малопродажбата, а технолошките иновации се токму тоа што е потребно за да се постигне ова.
Транспарентност на производот и рециклирање во продавницата
Во иднина се очекува поголема достапност на информации за производот во малопродажните објекти, особено во однос на одржливоста. QR-кодовите што може да се скенираат на етикетите на производите се појавуваат како ефективно решение кое обезбедува брз пристап до информациите што го опфаќаат целиот животен циклус на производот. Ова вклучува детали за производствениот процес, влијанието врз животната средина и упатствата за правилно отстранување. Прифаќањето на таквите достигнувања не само што ги задоволува барањата на потрошувачите, туку и ги става малопродажните трговци во првите редови на поинформираното и посовесно искуство за купување.
Покрај транспарентноста, потрошувачите сакаат малопродажните трговци да ги олеснат нивните напори за одржливост. Веќе гледаме многу иницијативи за рециклирање во продавниците на H&M и TK Maxx. Сепак, рециклирањето текстил е тешко и ќе биде потребна интервенција од владите за да се направи процесот попристапен и да се побара одговорност од малопродажните трговци. Тие што веќе нудат рециклирање во продавниците добија доверба од дел од базата на потрошувачи, но факт е дека за многу од овие трговци процесот на рециклирање е нејасен и често не се знае дали облеката навистина ќе ја избегне депонијата. Гледајќи напред, малопродажните трговци треба да учат и да усвојат успешни модели како Cos, кој се истакнува со обезбедување легитимност на неговиот процес на рециклирање. Cos не само што ги исполнува очекувањата на потрошувачите, туку поставува и стандарди за индустријата, нагласувајќи ја потребата од транспарентни и доверливи практики за одржливост.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.