Анализи

„Минтел“: Рамнотежа меѓу технологијата и луѓето

19 Jun 2024

Човекот сѐ уште е неопходен

Во свет во кој сѐ повеќе доминираат алгоритми, ќе ни требаат човечки вештини и емоции за да го искористиме максимумот од оваа технолошка револуција.

Потрошувачите сакаат технологија за креирање врски и интеракција

  • 48% од германските потрошувачи се согласуваат дека технологијата може да има позитивно влијание врз продуктивноста.
  • 47% од потрошувачите во Велика Британија кои се загрижени за зголемената важност на вештачката интелигенција се особено загрижени за потребата да комуницираат со вештачката интелигенција повеќе отколку со луѓето (на пр., услуги на клиентите, одговор за итни случаи).
  • 25% од јапонските потрошувачи велат дека сакаат да се подобрат нивните животи со користење дигитална технологија.

Што е следно?

Како што се зголемува јазот меѓу луѓето кои лесно прифаќаат нова технологија и оние што ѝ се спротивставуваат, расте и отпорот. Брендовите можат да ги таргетираат оние во средината кои се приспособуваат да живеат и да работат со технологија што го предизвикува нашето разбирање за човештвото. Во свет каде што роботите се закануваат да нè надминат, наоѓањето рамнотежа помеѓу технологијата и традицијата е од клучно значење, а тоа може да се случи преку учење нови вештини.

Со повеќе бизниси кои користат вештачка интелигенција за да ја зголемат ефикасноста, ќе има барања за заштита и поддршка на работниците наместо нивна замена. На потрошувачите ќе им треба време да се приспособат и да сфатат како да ја интегрираат технологијата во нивните животи, што ќе доведе до нови идеи и дискусии за мешање на дигиталниот и физичкиот свет. Ќе се појави нов тренд, вреднувајќи ја човечката креативност над автоматизираните процеси, давајќи им на занаетчиите поголемо влијание. Брендовите ќе ја нагласат важноста на поврзаноста, и емотивната и технолошката, покажувајќи како нивните производи можат да ги подобрат повеќето аспекти од животот со препознавање на обрасци кои можеби е тешко да се воочат без човечки увид.

Потрошувачите бараат баланс помеѓу технологијата и традицијата

  • 65% од потрошувачите од Сингапур се согласуваат со ставот дека луѓето ќе изгубат контакт со реалноста поминувајќи премногу време во метаверзумот.
  • 72% од канадските родители се загрижени дека нивните деца имаат премногу пристап до дигитални уреди (време поминато пред екранот во сооднос со соодветна содржина).
  • 58% од американските потрошувачи велат дека комуникацијата со вистинска личност е она што ја прави интеракцијата со продавачот или одделот за услуги на клиентите добро искуство.

Како брендовите иновираат?

Американската компанија „Никс“ лансира биосензор кој ја мери хидратацијата во телото. Овој биосензор за мерење на нивото на хидратација пресметува течност и губење на електролити и го информира корисникот за моменталната состојба.

Уметници и илустратори во САД го користат хаштагот #artbyhumans како форма на тивок протест против изобилството на уметност генерирана со вештачка интелигенција.

Дигиталната банка Брубанк Аргентина ги покани претприемачите да користат вештачка интелигенција и Mi апликација Negocio за поднесување визуализации на нивната продавница од соништата и банката ги направи дигиталните дизајни бесплатно.

Прогнози за иднината

Како што новите технологии стануваат полесни за употреба, луѓето со задоволство ќе ги прифатат во секојдневниот живот, користејќи ги заедно со сопствената креативност. Сепак, во иднина ќе се зголеми бројот на оние што ќе се чувствуваат преоптоварени од користењето на технологијата и ќе копнеат по поедноставни времиња. Ова чувство ќе резонира дури и кај помладите генерации кои пораснале со дигитални погодности. Ова ќе доведе до појава на услуги кои ќе учат на вештини како самоизразување и човечка поврзаност. Луѓето ќе копнеат по емпатија и лична услуга што може да ја обезбеди човечки фактор, дури и кога технологијата ги прави работите поефикасни. Значи, брендовите сепак ќе треба да се фокусираат на своите вработени и заедници за да одржуваат силни односи со клиентите и потрошувачите.

Трендот „Виртуелни животи“ на Минтел од 2021 година предвиде дека пандемијата на ковид-19 ќе ги поттикне луѓето да создадат нови дигитални идентитети, одземајќи голем дел од нивните животи на интернет и чувствувајќи помалку контрола. Во 2022 година нивниот тренд „Под контрола“ покажа како луѓето сакаат да ја вратат контролата над нивните животи, што сега се случува преку вештачката интелигенција.

Во поново време трендот „Хипер замор“ од 2023 година нагласува како луѓето достигнуваат точка на прекин со технологијата поради презаситеност и прегорување. Тоа е истовремено стрес, но и решение бидејќи животот се забрзува надвор од нивна контрола.

Да се ​​вратиме во 2011 година, трендот на Минтел - „Кому му требаат луѓе?“ е роден од љубопитност за автоматизација. Овој тренд покажува како вештачката интелигенција и роботите ги преземаат работните места што некогаш се сметаа за безбедни од автоматизацијата. Денес, овој тренд ја нагласува потребата да се задржи човечкиот фактор бидејќи повеќе се потпираме на технологијата, што ги прави човечката експертиза и поврзаноста повредни.

Повеќе од пари

Вредноста значи добивање добар квалитет за платената цена. Брендовите обично се фокусираат на намалување на цените за да понудат подобра вредност, но тоа не е единствениот начин да се влијае врз потрошувачите. Во денешно време луѓето имаат различни идеи за тоа што го прави производот или услугата квалитетен. Како што буџетите стануваат построги, потрошувачите се пореални за наоѓање вредност, балансирање на квалитетот и трошоците. Одржливоста, практичноста и потеклото на производот сè уште се важни, но брендовите треба да покажат како го подобруваат квалитетот. Ова им помага на потрошувачите да ја видат вредноста во овие атрибути, што го прави производот подобар.

Дефинирање на „квалитетот“ на нови начини

  • 70% од тајландските потрошувачи се заинтересирани и се спремни да платат повеќе за производи за убавина кои се базирани на природни состојки.
  • 67% од потрошувачите во Велика Британија што купиле мебел во последните 12 месеци претпочитаат да трошат повеќе на висококвалитетен мебел што трае подолго отколку да купуваат поевтин мебел што треба често да се менува.

Што е следно?

Следно, маркетерите го менуваат својот фокус. Тие долго време апелираа до потрошувачите продавајќи ја идејата зад нивниот бренд - како тој ги претставува емоциите и начинот на живот, а не само производите или услугите. Потрошувачите сега гравитираат кон брендови кои ги отсликуваат нивните вредности, но тие се исто така гласни за откажување од брендови кои не се совпаѓаат со нив.

Додека функционалната страна на производите ќе остане важна, социјалната и емоционалната вредност на брендот ќе расте бидејќи потрошувачите ќе го дадат приоритетот на брендови со долга историја.

Маркетерите ќе се стремат кон подлабоки врски со нагласување на потеклото на брендот, користење носталгија и истакнување на сигурноста и довербата. Со оглед на тоа што промените се случуваат побрзо од кога било и потрошувачите се чувствуваат несигурни, потсетувањето на историјата и стабилноста на брендот може да го направи да се истакне во овој турбулентен свет.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...