Актуелно
11 Jun 2024
Искористете ја шансата! Претставете ги вашите деловни резултати во ексклузивните изданија Мапа на трговци и Мапа на дистрибутери.
Анализи
06 Sep 2023
Создавањето емоционална врска со потрошувачите останува доминантен фактор за дополнителна вредност и зголемена ангажираност...
Регион
13 Apr 2023
На конференцијата, големо внимание привлече стандардниот модел NPS, овој пат надограден и именуван како NPS 2.0 кој е незаменлив кога...
Актуелно
30 Nov 2022
Следната недела ќе го добиете најважното специјално издание за целата година – InStore MUST HAVE 2023...
Актуелно
09 Nov 2022
InStore MUST HAVE 2023 е препорака и презентација на најсилните FMCG-брендови на македонскиот пазар, кои задолжително треба да се најдат на полиците
Македонија
07 Nov 2022
Во овогодинешното истражување повторно се мери и лојалноста на потрошувачите по маркет
Анализи
18 Aug 2022
Во јули реченицата Здрава храна за слабеење била пребарувана на интернет повеќе од 150 пати, покажуваат податоците на „Пикаса...
Актуелно
27 Jul 2022
Во анализираниот период социјалната мрежа „Фејсбук“ се издвојува со најголем број објави и има удел од 53% од вкупните објави, а според...
Македонија
13 May 2022
Главните препораки од истражувањето се дека треба да се редизајнира даночната политик а- да се јакнат капацитетите за прибирање на...
Македонија
03 Nov 2021
Дури 91 отсто од македонските потрошувачи би го замениле преферираниот маркет за да пазарат во „Лидл“
Свет
01 Nov 2021
Одлуката на потрошувачите кој бренд ќе го изберат сѐ повеќе се обликува од променетите вредности
Свет
01 Feb 2021
Резултатите покажаа дека 7,7% не ги задоволуваат законските барања поради недостиг или лажна декларација за мирисните алергени