Hashtag: 'истражувања'
Актуелно

InStore најавува: Четврто издание на Мапа на трговци и Мапа на дистрибутери

11 Jun 2024
Искористете ја шансата! Претставете ги вашите деловни резултати во ексклузивните изданија Мапа на трговци и Мапа на дистрибутери.
Анализи

Еуромонитор: Лојалноста и новата нормалност

06 Sep 2023
Создавањето емоционална врска со потрошувачите останува доминантен фактор за дополнителна вредност и зголемена ангажираност...
Регион

Развојна регионална конференција на „Валикон“

13 Apr 2023
На конференцијата, големо внимание привлече стандардниот модел NPS, овој пат надограден и именуван како NPS 2.0 кој е незаменлив кога...
Актуелно

Наскоро на вашите бироа InStore MUST HAVE 2023

30 Nov 2022
Следната недела ќе го добиете најважното специјално издание за целата година – InStore MUST HAVE 2023...
Актуелно

Специјално издание InStore MUST HAVE 2023

09 Nov 2022
InStore MUST HAVE 2023 е препорака и презентација на најсилните FMCG-брендови на македонскиот пазар, кои задолжително треба да се најдат на полиците
Македонија

Истражување на „Инсајдер ИД“ - Потрошувачите ги избраа „топ“ маркетите за 2022

07 Nov 2022
Во овогодинешното истражување повторно се мери и лојалноста на потрошувачите по маркет
Анализи

Пикаса: Најпребарувани зборови во категоријата здрава храна, јули 2022

18 Aug 2022
Во јули реченицата Здрава храна за слабеење била пребарувана на интернет повеќе од 150 пати, покажуваат податоците на „Пикаса...
Актуелно

Пикаса: Колку се активни супермаркетите на социјалните мрежи?

27 Jul 2022
Во анализираниот период социјалната мрежа „Фејсбук“ се издвојува со најголем број објави и има удел од 53% од вкупните објави, а според...
Македонија

„Фајнанс Тинк“: Сивата економија „jaде“ над 2,5 милијарди евра годишно

13 May 2022
Главните препораки од истражувањето се дека треба да се редизајнира даночната политик а- да се јакнат капацитетите за прибирање на...
Македонија

Истражување на „Инсајдер ИД“: Топ 3 синџири маркети за 2021 година

03 Nov 2021
Дури 91 отсто од македонските потрошувачи би го замениле преферираниот маркет за да пазарат во „Лидл“
Свет

Лојалноста кон брендовите се намалува

01 Nov 2021
Одлуката на потрошувачите кој бренд ќе го изберат сѐ повеќе се обликува од променетите вредности
Свет

Мирисни алергени најдени во козметика означена perfume-free

01 Feb 2021
Резултатите покажаа дека 7,7% не ги задоволуваат законските барања поради недостиг или лажна декларација за мирисните алергени
Вчитува уште новости...