Продажба
06 Jul 2023
Дали сте успешни во работата што ја работите? Да? Или можеби не? Не мора многу да чекате за одговорот. Тоа го знаат сите од вашата околина...
Анализи
17 Aug 2022
Сегашната конвенционална мудрост е дека програмите за лојалност всушност не создаваат лојалност на купувачите и дека вистинската...
Анализи
09 Jun 2022
Целта го ослободува огромниот потенцијал на луѓето и ја поттикнува нивната имагинација и мотивација, а истовремено ги задржува и...
Анализи
16 Mar 2022
Преку ноќ, метаверзумот стана најновиот објект на опсесивна љубовна врска на американскиот бизнис со „новото“. Но, пред да се вклучиме...
Анализи
02 Mar 2022
Како со фокусираност кон потрошувачот (customer centricity) и напредна аналитика на податоци да се постигне поголема вредност
Анализи
30 Dec 2020
Што (не) треба да правиме сега? Што ќе се случи кога сето ова ќе заврши?
Анализи
16 Sep 2020
Разбирањето на психологијата на потрошувачите и познавањето на навиките на купувачите е разликата меѓу успехот и поразот на пазарот во...
Анализи
13 Nov 2019
Кинескиот гигант за е-трговија со напредно знаење влегува во континентална Европа, каде што онлајн-трговијата со прехранбени производи...
Анализи
08 May 2019
Во следните пет години повеќе дисконтни продавници ќе бидат отворени во нордиските земји отколку во Германија и во Франција заедно,...
Анализи
19 Mar 2019
На европската сцена на е-трговија со прехранбени производи доминираат трговците што работат преку повеќе канали на продажба....
Анализи
20 Feb 2019
Е-трговијата со прехранбени производи е иницијатива што дисконтите не само што ја избегнуваат туку и ја потиснуваат. Која е причината...
Анализи
17 Dec 2018
Кога станува збор за експанзија, се чини дека германските трговци се движат кон исток. На запад од матичниот пазар ниту еден од овие...