FMCG Македонија 2023
08 Nov 2023
Говорници и теми што инспирираат успех, панел-дискусија со која освоивме мала, но значајна победа, награди за хероите, нови дружења и потенцијални соработки – 9.FMCG SUMMIT и годинава блесна во полн сјај
Работење
01 Jun 2023
Подобрувањето на корисничкото искуство во е-трговијата е лесно со правење неколку едноставни промени во вашата стратегија...
Анализи
26 Jan 2022
Трговците и доставувачите ќе треба да работат уште понапорно за да развијат формати на продавници кои ќе ги одразуваат промените...
Анализи
18 Oct 2021
Ковид-19 ја забрза дигиталната трансформација во малопродажната индустрија. Покрај зголемувањето на можностите за подобро опслужување на потрошувачите преку интернет-каналите...
Регион
14 Sep 2021
Давид Ковачич, генерален менаџер на „Шпар“ - Словенија, рече дека купувањето намирници преку интернет е распространето во Љубљана
Анализи
11 May 2021
За да обезбедат континуитет во работењето, трговците на мало мора да разберат кои промени ќе останат трајни...
Свет
06 May 2021
Британскиот трговец „Маркс & Спенсер“ ќе активира веб-страници на 46 нови пазари за повторно да го зајакне меѓународниот бизнис...
Анализи
06 May 2021
Значењето и важноста на правилно онлајн-постоење стануваат сè поголеми затоа што се предуслов за постоење во целина. Подготвени или не, повеќе не станува збор за привремена адаптација, туку за трајна еволуција
Свет
08 Apr 2021
Третиот најголем трговец во САД (пред него се „Волмарт“ и „Костко“) планира двојно да го зголеми прометот во
е-продажба до крајот на 2023 година.
Свет
02 Apr 2021
Третата најголема малопродажна руска групација има намера двојно да ја зголеми мрежата на продавници во следните пет години
Локално
17 Mar 2021
Сашо Димоски е национален и продажен менаџер за Македонија и управител на „Гебрудер Вајс“ во земјава, која на македонскиот пазар е присутна 11 години, а глобално работи повеќе од 500 години
Македонија
03 Mar 2021
Уште во првиот број, во 2012 година, InStore почна со објава на стручни текстови преку кои ја нагласивме потребата и потенцијалот на е-продавниците