Свет

„Крогер“ планира двојно да ја зголеми онлајн-продажбата

08 апр 2021
Третиот најголем трговец во САД (пред него се „Волмарт“ и „Костко“) планира двојно да го зголеми прометот во е-продажба до крајот на 2023 година.
 
Родни МекМален, извршен директор на „Крогер“, изјави дека синџирот сака да привлече потрошувачи со проширен асортиман на свежа храна, како и да го надгради онлајн-системот за нарачки со логистичка поддршка на британската компанија „Окадо“.
 
Вистина е дека работата од дома и намаленото одење во ресторани е меч со две острици, но веруваме дека победници во овој период ќе бидат тие што знаат да се приспособат, додаде МекМален.
 
Тој истакна дека компанијата е во процес на транзиција кон целосно дигитално време, кое „Крогер“ добро го користи. Онлајн-продажбата се зголеми за 116 проценти во изминатата деловна година, на над 10 милијарди долари.
 
Компанијата верува дека стратешките иницијативи ќе му помогнат да оствари одржлив приход на акционери меѓу осум и 11 проценти со пораст на нето-добивката од три до пет проценти.


@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 


Слична содржина



„Алди“ ќе доставува производи во соработка со „Голво“

05 апр 2021

Цената на храната се зголемува 10 месеци по ред

05 апр 2021

„Шварц груп“ тестира продавници без персонал

05 апр 2021

„Казино“ подготвува криптовалута

05 апр 2021

„Пармиџано Риџано“ го зголеми производството за 5%

05 апр 2021

Нова аквизиција на „Дијаџио“

05 апр 2021
Вчитува уште новости...