Hashtag: 'Керни'
Анализи

Како да се забрза порастот во е-трговијата?

20 јул 2022
Клучно за успешна стратегија во е-трговијата е компаниите да сфатат како луѓето купуваат онлајн, што купуваат и каде, да спознаат кои се...
Анализи

Феноменот на „големи оставки“

13 јул 2022
Целта го ослободува огромниот потенцијал на луѓето и ја поттикнува нивната имагинација и мотивација, а истовремено ги задржува и...
Анализи

Керни: Поврзување на луѓето со целта

09 јун 2022
Целта го ослободува огромниот потенцијал на луѓето и ја поттикнува нивната имагинација и мотивација, а истовремено ги задржува и...
Анализи

Керни: Метаверзумот наспроти матрицата

16 мар 2022
Преку ноќ, метаверзумот стана најновиот објект на опсесивна љубовна врска на американскиот бизнис со „новото“. Но, пред да се вклучиме...
Анализи

Керни: За вистинска промена на играта

02 мар 2022
Како со фокусираност кон потрошувачот (customer centricity) и напредна аналитика на податоци да се постигне поголема вредност
Анализи

Керни: Старите решенија не се за новите проблеми

09 фев 2022
За да ги задоволат сѐ поголемите барања на потрошувачите, трговците со години постојано вложуваат во подобрување на дигиталните...
Анализи

Керни: Смртта на работниот ден

18 авг 2021
Карл Маркс протестираше за тоа, а Доли Партон страсно пееше против тоа. Сега, додека компаниите се борат со работните места по ковид-19,...
Анализи

Иднината на трговските центри

22 јун 2021
Иднината на трговските центри, можеби дури и нивниот опстанок, зависи од способноста на производителите и трговците да научат да ги...
Анализи

Керни: Квалитети на добриот лидер во „ненормалноста“

09 јун 2021
Лидерите мора да го моделираат правилното однесување и да ги кажат вистинските работи за да ја всадат, инспирираат и зајакнат...
Анализи

Керни: Како да се задржат женските таленти?

07 мај 2021
Компаниите ќе ги загубат женските таленти ако не се справат со дополнителните предизвици што ги носи работата од дома...
Анализи

Керни: Добре дојдовте во „ненормалноста“

25 окт 2020
Добре дојдовте во ерата на една голема радикална промена како резултат на сето она што го доживеавме годинава, но и во претходните две и...
Анализи

Керни: Подем на FMCG-компаниите на следната генерација

09 сеп 2020
Индустријата за производи за широка потрошувачка и претходно веќе поминала низ драстични промени
Вчитува уште новости...