Работење
10 Jan 2024
За да не изостанат резултатите, потребно е имплементацијата да биде добро спроведена и плановите доследно да се применат. Вообичаено се...
Работење
14 Sep 2023
Тактичкиот план има цел да постигне конкретизација на акциите што се преземаат за да се остварат зацртаните цели на категоријата...
Работење
06 Jul 2023
Целите на категориите се збир на показатели што укажува во која насока ќе се одвива работењето со нив, но и мерки дали тоа се движи во...
Работење
23 Mar 2023
При одредувањето на улогите на категориите може да се тргне од потрошувачот или од трговецот. И во двата случаја е можно да се изведат по...
Работење
23 Feb 2023
Генерално, процесот на менаџирање на категориите производи се одвива преку фазите на планирање, организирање и контрола/ревизија. Тоа...
Работење
08 Feb 2023
Купувачот е крал е синтагма што е применлива во голем број деловни ситуации, но ретко важи со толку голема точност како што е случајот со...
Работење
07 Sep 2022
Во основата на концептот категори-менаџмент се наоѓаат трошокот, потрошувачот, конкуренцијата и двигателите на категоријата...
Работење
06 Jul 2022
Преку управување со категориите производи за широка потрошувачка, партнерите во FMCG-индустријата (трговците и производителите)...
Актуелно
11 May 2022
Основната цел на овие програми е да понудат подобро купувачко искуство, да го зголемат бројот на посети, а со тоа и продажбата, но и да го...
Работење
07 Apr 2022
Практиката на универзална понуда за сите купувачи, со која се уништува нивната лојалност, веќе е минато...
Продажба
27 Jan 2021
Со појавата на таблетите и на паметните телефони електронската малопродажба влезе во нова, напредна фаза...
Продажба
07 Oct 2020
Многу е важно уште од почетокот да се воспостави соработка која ќе се темели врз принципите на транспарентност и споделување на сите...