Анализи
02 дек 2021
Прогнозите се дека европскиот пазар на прехранбени производи ќе забележи пораст од 5 отсто до 2026 година, но довербата на купувачите ќе...
Анализи
17 јун 2021
Омниканалната малопродажба има солидни основи од 2019 година во Кина. Таа беше усвоена со молскавична брзина, а најзаслужна за брзото...
Анализи
08 апр 2020
Анализа на ИГД на промените што се случуваат во новонастанатите услови, кои би можеле да влијаат на малопродажбата во иднина...
Анализи
29 мај 2019
Инвестирањето во приватните трговски марки продолжува да го зголемува темпото на европскиот малопродажен пазар
Анализи
22 фев 2019
И покрај тоа што многумина гледаат на исток кон Кина или на запад кон САД како инспирација за идеи за идниот развој на е-трговијата со...