Анализи
13 апр 2023
Козјото млеко бележи динамичен пораст на продажбата и тоа во голема мера се должи на влијанието на трендот на здравје и благосостојба...
Анализи
22 мар 2023
Овие трендови ќе им помогнат на бизнисите да бидат во чекор со промените, да ја предвидат мотивацијата за купување и да ги исполнат...
Анализи
15 фев 2023
Потрошувачите се сламката за спас на FMCG-секторот, а нивното однесување никогаш не престанува да се развива
Свет
13 фев 2023
Бројот на продадени слатки задоволства (чоколада, лижавчиња итн.) за Денот на вљубените се зголеми за повеќе од 50% во јануари 2023 година во...
Анализи
25 јан 2023
За да останат во игра денес, брендовите треба да имаат дисруптивен начин на размислување...
Актуелно
18 јан 2023
Синџирите на снабдување, кои претходно функционираа беспрекорно зад сцената, одеднаш се најдоа во центарот на вниманието...
Анализи
11 јан 2023
Поради зголемените грижи за животната средина на глобално ниво, компаниите се принудени да инвестираат во одржливост, додека...
Анализи
30 ное 2022
Годинава „Еуромонитор“ направи спиноф-истражување преку анкети со повеќе од 100 аналитичари од Источна Европа, кои ги дадоа одговорите...
Актуелно
02 мар 2022
Потрошувачите ги преземаат уздите и го трасираат патот напред врз основа на сопствените страсти и вредности...
Анализи
12 јан 2022
Популарноста на функционалната храна и загриженоста на потрошувачите за сопственото здравје драстично се зголемија...
Анализи
15 ное 2021
Професионалците од индустријата очекуваат дека пандемскиот период ќе има долгорочно влијание врз социјалното и пазарното однесување...
Анализи
18 окт 2021
Ковид-19 ја забрза дигиталната трансформација во малопродажната индустрија. Покрај зголемувањето на можностите за подобро опслужување...