Анализи
31 јан 2024
Идентификацијата на платформите за е-трговија што се истакнуваат при лансирање нови производи им овозможува на брендовите да ги...
Анализи
06 сеп 2023
Создавањето емоционална врска со потрошувачите останува доминантен фактор за дополнителна вредност и зголемена ангажираност...
Анализи
28 јун 2023
Социјалните медиуми еволуираа и тие повеќе не се само средство за комуникација меѓу бизнисите и потрошувачите. Во последните неколку...
Анализи
13 апр 2023
Козјото млеко бележи динамичен пораст на продажбата и тоа во голема мера се должи на влијанието на трендот на здравје и благосостојба...
Анализи
22 мар 2023
Овие трендови ќе им помогнат на бизнисите да бидат во чекор со промените, да ја предвидат мотивацијата за купување и да ги исполнат...
Анализи
15 фев 2023
Потрошувачите се сламката за спас на FMCG-секторот, а нивното однесување никогаш не престанува да се развива
Свет
13 фев 2023
Бројот на продадени слатки задоволства (чоколада, лижавчиња итн.) за Денот на вљубените се зголеми за повеќе од 50% во јануари 2023 година во...
Анализи
25 јан 2023
За да останат во игра денес, брендовите треба да имаат дисруптивен начин на размислување...
Актуелно
18 јан 2023
Синџирите на снабдување, кои претходно функционираа беспрекорно зад сцената, одеднаш се најдоа во центарот на вниманието...
Анализи
11 јан 2023
Поради зголемените грижи за животната средина на глобално ниво, компаниите се принудени да инвестираат во одржливост, додека...
Анализи
30 ное 2022
Годинава „Еуромонитор“ направи спиноф-истражување преку анкети со повеќе од 100 аналитичари од Источна Европа, кои ги дадоа одговорите...
Актуелно
02 мар 2022
Потрошувачите ги преземаат уздите и го трасираат патот напред врз основа на сопствените страсти и вредности...