Регион
09 Apr 2024
Во анализата се испитува односот што граѓаните на една држава го имаат кон купувањето домашни производи. Нив, според податоците, ги...
Анализи
24 Jan 2024
Главната предност на базата на податоци на TGI Adria е тоа што ги содржи сите најголеми светски, регионални и локални брендови, кои се...
Анализи
11 Nov 2013
Дали некогаш сте се прашале кои брендови на производи за широка потрошувачка се наоѓаат на масите и во плакарите во домаќинствата? Дали...
Анализи
20 Sep 2013
Најголем процент од граѓаните на Словенија (34%) ги користи услугите на компаниите што се занимаваат со директна продажба. Следуваат...
Анализи
16 Aug 2013
Македонците се меѓу последните во фаворизирање на домашните производи. Најмалку се наклонети кон домашните производи, а се меѓу првите...
Анализи
15 Jan 2013
Средната класа претставува исклучително важен дел од потрошувачите, кој континуирано се зголемува. Во развојот на пазарот помеѓу 1990 и...