Hashtag: 'Медиана'
Регион

„Медиана“: Потрошувачки етноцентризам

09 Apr 2024
Во анализата се испитува односот што граѓаните на една држава го имаат кон купувањето домашни производи. Нив, според податоците, ги...
Анализи

Медиана: Големи брендови од регионот

24 Jan 2024
Главната предност на базата на податоци на TGI Adria е тоа што ги содржи сите најголеми светски, регионални и локални брендови, кои се...
Актуелно

Јања Божиќ Марлот: Нека победи најдобриот

09 Feb 2015
Анализи

Медиана : 10. најчесто користени брендови во последните 12 месеци

11 Nov 2013
Дали некогаш сте се прашале кои брендови на производи за широка потрошувачка се наоѓаат на масите и во плакарите во домаќинствата? Дали...
Анализи

Медиана: Директната продажба во регионот

20 Sep 2013
Најголем процент од граѓаните на Словенија (34%) ги користи услугите на компаниите што се занимаваат со директна продажба. Следуваат...
Анализи

Медиана: Кој е најголем „патриот“ во регионот?

16 Aug 2013
Македонците се меѓу последните во фаворизирање на домашните производи. Најмалку се наклонети кон домашните производи, а се меѓу првите...
Анализи

Медиана: Рекламите најмногу допираат до Македонците

15 Jan 2013
Средната класа претставува исклучително важен дел од потрошувачите, кој континуирано се зголемува. Во развојот на пазарот помеѓу 1990 и...
Вчитува уште новости...