Емилија Несторова: Allurе кoмерцијалнaта гама на Peugeot е синоним за професионалност и сигурност

16 Oct 2024
Кога „лавот“ е дел од вашиот бизнис, тогаш сте сигурни дека доверената задача ќе биде извршена.

Здравко Ѓогиќ: Луѓето секогаш ми се на прво место

09 Oct 2024
Професионалниот пат на Здравко Ѓогиќ во секторот на стока за широка потрошувачка и финансии доби пресвртница во 2016 година кога ѝ се...

Александра Оливера Кориши: Долгорочна лојалност на купувачите се гради преку квалитет и доверба

25 Sep 2024
Едно од главните начела на dm гласи: „...да дејствуваме како пример за одговорна компанија во нашето опкружување!“

Марина Хадровиќ: Нашите производи се квалитет, емоција и вкус

11 Sep 2024
„Монделез“ има луѓе кои се посветени, искусни, оптимисти и брендови кои потрошувачите ги сакаат.

Сашко Блажевски: Секогаш сме отворени за пренесување нови знаења и искуства

04 Sep 2024
Како дипломиран економист, Сашко Блажевски ја започнал својата кариера во FMCG-секторот пред повеќе од 25 години во „Скопски пазар“....

Горица Јововиќ: Поставуваме нови стандарди во дигиталната малопродажба

10 Jul 2024
Со отворањето на форматот „Мега Макси“, нашата компанија постави нови стандарди, што претставува чекор напред кон модернизација и...

Симона Костадинова-Саздова: Нашиот успех се должи на врвниот квалитет

26 Jun 2024
„Горска“ успеа да прерасне во регионално препознатлив бренд, а сепак да ги задржи принципите на работа и вредностите на еден...

Марјан Стоилов: Иновација и квалитет за генерациите што доаѓаат

22 May 2024
Во годината кога се одбележуваат 100 години од постоењето на „Прилепска пиварница“, со Марјан Стоилов разговаравме за предизвиците да...

Енди Мишо: Ги слушаме потребите на нашите потрошувачи

15 May 2024
Во сето тоа што го работиме го користиме знаењето на „Номад фудс“. Да се биде дел од мултинационална организација, во која најдобрата...

Јован Бугарчиќ: Го лансиравме првото растително млеко произведено во Србија

25 Apr 2024
Разбирањето на дигиталните алатки и платформи е од суштинско значење за современиот маркетинг.

Ивица Петровиќ: Соработката со најголемите светски компании е потврда за успехот на „Алма - М“

17 Apr 2024
Имаме амбициозно реални планови, како во насока на остварување реален раст на бизнисот така и во насока на креирање органски раст кој ќе...

Андро Жиго: Компанијата се менува согласно најновите трендови

27 Mar 2024
Верувам, како и сите други учесници во FMCG-индустријата, исклучително турбулентно опкружување, забрзан деловен ритам со нагласени...
Вчитува уште новости...