Свет
04 Feb 2020
Во последниот квартал продажбата на светско ниво порасна за 1,7%, на 20,7 милијарди долари
Маркетинг
04 Dec 2019
Огласувачите почнуваат сè повеќе да ги користат дигиталните технологии во своите кампањи како интегрални делови од маркетинг-миксот...
Маркетинг
08 May 2019
Со појавата на критична маса во програмите за лојалност и „созревањето“ на сфаќањето дека потрошувачот и купувачот имаат различни...
Маркетинг
14 Dec 2018
Сите сме свесни за потребата од унапредување на лојалноста на нашите купувачи. Но, дали се однесуваме на начин што ќе ја стимулира...
Маркетинг
12 Nov 2018
Врз основа на информациите собрани преку лојалните картички, трговците заедно со доставувачите настојуваат да ја приспособат понудата...
Маркетинг
15 Oct 2018
Односите со потрошувачите стануваат сè позначајни за опстанок и развој на бизнисот, во опкружување во кое константи се зајакнувањето...
Маркетинг
10 Sep 2018
Повеќе не е доволно да се биде одличен на продажното место за да се привлечат купувачи и тие повторно да се вратат. Сега повеќето...
Маркетинг
09 Aug 2018
Со оглед на тоа што не се сите купувачи еднакво важни за компанијата, потребно е да бидат наградени според нивната важност...
Свет
24 Jul 2018
„Џонсон & Џонсон“, производителот на брендовите Neutrogena и Clean & Clear, ги надмина прогнозите на аналитичарите за тромесечните приходи и...