Hashtag: 'Хедда Мартина Шола'
Маркетинг

Хедда Мартина Шола: Како „Опаку наопаку“ стана толку многу популарен?

10 May 2018
„Опаку наопаку" (Inside Out) од 2015 година е конструиран целосно невромаркетиншки. Најголемиот дел од цртаниот филм се одвива во главата на...
Маркетинг

Хедда Мартина Шола: Можат ли производите да се хуманизираат?

16 Apr 2018
Знаете ли дека брендот iPhone 6 е најпродаваниот производ на компанијата „Епл"? Постои ли можеби зависност од брендот на „Епл"?
Маркетинг

Хедда Мартина Шола: Влијанието на невромаркетингот врз развојот на производот

15 Mar 2018
Секоја година од 60 до 80% нови производи пропаѓаат во текот на само една година од воведувањето на пазарот...
Вчитува уште новости...