За четири пати порасна онлајн продажбата во пиварницата „Лашко унион“ во време на пандемијата, од каде известија дека порастот се должи на лојалноста на словенечките потрошувачи.
И глобално и локално моравме да се соочиме со значителен пад на побарувачката, а со тоа и на продажбата. Околу половина од нашиот пазар, врзан за ХоРеКа секторот, „умре“ преку ноќ. Од друга страна, позитивна вест е што продажбата преку интернет порасна за 400 отсто. Очекуваме дека ваквиот тренд на нарачки ќе продолжи и во иднина, соопштија од пиварницата.
Од таму додаваат дека консумацијата на пивото во голема мера зависи од социјалните интеракции, кои за жал во ова време се многу ограничени.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.