Анализи

„Лидл“ се подготвува за влезот на „Биедронка“ на словачкиот пазар

27 Nov 2024

„Лидл“ во Словачка се стреми да ја истакне својата позиција како лидер со ниски цени. Дисконтерот трајно ги намалува цените на основните прехранбени производи, со што однапред се прилагодува на намалувањето на ДДВ кое ќе стане задолжително на почетокот на следната година. Се очекува дека влегувањето на лидерот на полскиот пазар „Биедронка“ ќе изврши притисок врз нивото на цените на пазарот.

Пишува: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар

„Лидл“ во Словачка трајно ги намалува цените на одбраните прехранбени производи. Како дел од маркетинг кампањата „Револуцијата на цените започнува сега“, на единствениот дисконтер во земјата е намалување на ДДВ од 10% на 5% на свежо овошје и зеленчук, свежо месо, сокови, леб и печива без вештачки адитиви („Е“) и мед.

На овој начин „Лидл“ предвидува што ќе биде задолжително за сите трговци во земјава од 2025 година. Имено, од 2025 година Република Словачка ќе направи значителни промени во стапките на ДДВ. Стандардната стапка на ДДВ ќе се зголеми од 20% на 23%. Сепак, за основните прехранбени производи сегашната стапка од 10% ќе се намали на 5%, додека за другите прехранбени производи стапката ќе се намали од 20% на 19%. Веќе оваа пролет, дисконтерот најави дека ќе продолжи со практиката на ослободување на храната од ДДВ, која беше укината во Словачка на почетокот на април.

„Лидл“ ја зајакнува својата позиција како лидер во цените на пазарот на храна во Словачка. Оваа стратегија го предвидува доаѓање на полскиот шопинг гигант „Биедронка“, кој е подготвен да ги отвори своите први продавници во Словачка. Кампањата за влез на пазарот „Биедронка“ се фокусира на свежи производи од домашно производство по ниски цени. Слоганите на нивната веб-страница, билборди и социјалните мрежи гласат: „Свежо словачко овошје и зеленчук по навистина ниски цени“ и „Квалитетно словачко месо по навистина ниски цени“. Се очекува лансирањето на „Биедронка“ во Словачка да ја зголеми конкуренцијата и да ги намали цените на храната.

 Според најновите податоци на „Финстат“, „Лидл“ е лидер на пазарот на храна со нето приходи од 2,09 милијарди евра во 2023 година, што претставува зголемување од 10,4% во однос на претходната година и со профитна маржа од 7,7%. % во истиот период. Германскиот дисконтер стана лидер на пазарот во 2021 година, претекнувајќи го „Кооп Једнота Словенско“. „Кооп“ работи со мрежа од речиси 2.300 продавници, главно помали супермаркети и локални продавници фокусирани на руралните области. „Кооп“ објави вкупна нето-продажба од речиси 1,96 милијарди евра, што е зголемување од 10,5% во споредба со претходната година. На третото место на националното рангирање е супермаркетот „Кауфланд“, сестринска компанија на „Лидл“, со нето-продажба од 1,75 милијарди евра (+13,5%) и профитна маржа од 5,3% (во споредба со претходните 5,6%), надминувајќи го британскиот „Теско“, која оствари нето-продажба од 1,71 милијарди евра (+4,6%) и профитна маржа од 4,8% (претходно 3,5%).



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...