Анализи

Борба за подобри цени

17 Jul 2024

Спортската исхрана е најбрзо растечката категорија од пандемијата, па поради тоа трговците ги прошируваат понудите со приватни трговски марки. Од друга страна и „Волмарт“ го најави најголемото издание на својата приватна трговска марка во последните две децении. Борбата за подобри цени, француските трговци ќе ја водат здружено, формирајќи сојуз за заеднички да преговараат со големите производители на брендови...

Извор: ПЛМА

Спортските додатоци ја зголемуваат нивната популарност

Спортските додатоци во исхраната сè повеќе го наоѓаат својот пат на полиците на супермаркетите. Според „Еуромонитор“, на глобално ниво, спортската исхрана е најбрзо растечката категорија за здравје од пандемијата, со двоцифрен пораст во три последователни години до 2023 година.

Во Европа, онлајн-продажбата сè уште е доминантна во категоријата, но и продажбата во супермаркети брзо ја достигнува. Поради растечката побарувачка на потрошувачите, трговците ги прошируваат понудите со протеински барови, шејкови, додатоци пред вежбање и „засилувачи“ на перформансите, како што е креатинот.

Токму затоа, се појавуваат линии на приватни трговски марки. Трговецот „Масгрејв“ има висока протеинска линија на храна под името Supervalu, „Алди“ во Холандија има спортски пијалаци Milsani, „Алберт Хеин“ протеински барови AH; „Лидл“ продава спортски додатоци, а „Џамбо“ има сопствен бренд протеински шејкови.

„Еуромонитор“ очекува процентуалниот удел на продажбата во продавниците да се зголеми во иднина бидејќи ќе се зголеми бројот на приватни трговски марки во категоријата, особено за категории како што се протеински/енергетски барови и протеински РТД-пијалаци (ready to drink).

Француските трговци создаваат долгорочен сојуз

Три големи француски малопродажни групации најавуваат договор за купување со неверојатно долго времетраење: до десет години. „Интермарше“, „Ошан“ и „Касино“ заеднички ќе преговараат со големите производители на брендови.

Минатиот декември „Интермарше“ и „Ошан“ изјавија дека разговараат за формирање сојуз за купување храна и непрехранбени производи. Сега тие го вклучуваат и „Касино“, групацијата од која на почетокот на годинава купија неколку стотици супер и хипермаркети. Новиот сојуз, кој веднаш ќе стане најголем во Франција, има цел да одржува и да развива долгорочни партнерства со земјоделскиот свет и француските индустриски играчи.

„Интермарше“ ќе го преземе водството за преговори со големи производители како „Данон“, „Нестле“ или „Кока-Кола“. За непрехранбените производи, „Ошан“ ќе преговара со брендирани производители за трите партнери. Веќе воспоставената соработка меѓу „Интермарше“ и „Ошан“ за производи со приватна етикета сега ќе биде од корист и за „Касино“.

Тројцата трговци нагласуваат дека нивната соработка ќе ги почитува законите и регулативите за конкуренција. Секој од партнерите ќе ја задржи целосната независност во поглед на комерцијалните, ценовните или промотивните политики, како и за развојот на продажните мрежи.

„Волмарт“ лансира голема линија за приватни трговски марки

„Волмарт“ ја потресе индустријата во мај под приватната трговска марка. Според компанијата, Bettergoods е најголемото издание на приватна трговска марка во последните две децении.

Денешните потрошувачи очекуваат повеќе од приватните трговски марки што ги купуваат - тие сакаат достапни, квалитетни производи за да го подигнат нивното севкупно искуство со храната. Лансирањето подобри производи на значителен начин ја испорачува таа потреба, рече Скот Морис, виш потпретседател на „Волмарт“ за приватни трговски брендови, храна и потрошен материјал.

Премиум линијата ќе се обиде да ги привлече помладите потрошувачи кои не им се лојални на брендовите и сакаат храна инспирирана од готвачите која е поевтина. Повеќето производи од новиот бренд се под 5 долари.

„Волмарт“ очекува до есен да има 300 производи, вклучувајќи смрзната храна, млечни производи, грицки, пијалаци, тестенини, супи, кафе и чоколадо.

Нови правила за етикетирање од ЕУ

За да биде во тек со промените на пазарот на храна во ЕУ и да им овозможи на потрошувачите да се хранат здраво, Европскиот парламент одобри ревизија на постојните правила за составот, етикетирањето и производството на мед, овошни сокови, џемови, мармалади и млеко.

Според новите правила, нема да биде доволно само да се наведе дали медот доаѓа од ЕУ или не. Задолжително ќе треба да се наведат земјите на потекло, по опаѓачки редослед, заедно со колкав процент од производот доаѓа од нив.

Минималната содржина на овошје во џемовите ќе се зголеми, што значи дека ќе има помалку шеќер во нив. Џемовите ќе треба да имаат најмалку 450 грама овошје по килограм (пред тоа беше 350 грама), додека висококвалитетните „екстра џемови“ ќе имаат 500 грама овошје по килограм (пред тоа беше 450 грама). Терминот мармалад во моментов се користи само за џемови од цитрус, но со новите правила ќе може да се користи за секој овошен џем, во согласност со локалните традиции.

ЕУ ќе одобри производство на дехидрирани млечни производи со намалено ниво на лактоза. Дехидрираното млеко покрива различни видови млеко кои имаат намалена содржина на вода, па дури и може да бидат во цврста форма.

Вести за малопродажба поврзани со вештачката интелигенција

„Морисонс“ ќе користи илјадници камери со вештачка интелигенција низ своите продавници во Велика Британија до крајот на годината, откако тестовите покажаа дека значително ја подобриле достапноста и ја зголемиле ефикасноста на персоналот.

„Едека“, најголемиот трговски синџир во Германија, користи технологија за проверка на возраста на една од нејзините микролокации на аеродромот Штутгарт во Германија.

„Теско“ објави дека ја почнува втората фаза од прегледот на опсегот Fit for Growth, кој ќе користи технологија управувана од вештачка интелигенција за развој на асортиман специфичен за локациите каде што работат неговите продавници „Експрес“.

„Алди“ го става гласот развиен со помош на вештачка интелигенција во центарот на својата прва кампања. Гласот во новата рекламна кампања го разви AI врз основа на гласот на вработените во „Алди“.

 

Накратко...

„Веитрос“ соработува со готвачот Јотам Отоленги за да лансира нова ексклузивна палета на состојки. Почетната палета на мешавини за зачини, сосови за тестенини и маринади ќе се појави во продавниците на трговецот низ целата земја и на интернет.

„Алберт Хеин“ лансира колачиња направени од спасени банани од сопствениот синџир на банани на компанијата. Со нивна преработка во пире и комбинирање со темно чоколадо, годишно се фрлаат приближно 38.000 кг помалку банани.

„Моноприкс“ ја претстави амбициозната ревизија на сопствената палета на вина La Cave en ville. Во асортиманот се воведени 45 нови внимателно избрани артикли. La Cave en Ville се издвојува по својата еклектична понуда, а се диверзифицира со пенливите опции како што се Crémant d'Alsace и Prosecco за цени меѓу 2,99 и 9,90 евра.

„Алди“ премина на користење 100% рециклирана пластика за безалкохолните пијалаци и вода во шишиња од приватната трговска марка. Новиот материјал се воведува во сите производи што се наоѓаат во делот за безалкохолни пијалаци во неговите продавници во Англија и Велс.

„Меркадона“ воведе зелени гајби, кои се користат за транспорт и изложување овошје и зеленчук во продавници. Тие може да се користат повеќе од 120 пати, лесно се поправаат и може 100% да се рециклираат. Со повторна употреба на гајбите се избегнува употреба на над 200.000 тони материјали годишно.

„Лидл“ ќе награди приближно 10.000 работници со подобра плата, кои работат на повеќе од 200 плантажи со банани. Компанијата вели дека е првиот трговец што им плаќа на работниците на плантажите „минимална плата“. Цената за крајните потрошувачи на банани останува непроменета.

„Ошан“ го оживува брендот „Атак“ откако минатата година последните продавници во Франција што работеа под овој бренд беа преименувани во Bi1. Францускиот синџир одлучи да го тестира новиот формат во Романија, каде што отвори дисконтен хипермаркет под банерот „Атак“.

Фото: Freepik



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...