Годинешниот саем PLMA (World of Private Label) ќе биде отворен од 21 до 22 мај во изложбениот центар RAI во Амстердам. На саемот PLMA 2019 година ќе присуствува и Максим Ѓуровиќ, новинар во магазинот InStore.
Денес, 20 мај, на програмата од конференцискиот дел ќе бидат и две интересни презентации. The Future of Traditional Retailers од Бен Милер, директор за глобална анализа во ИГД и Beyond China, новиот концепт на „Алибаба“ може да го смени начинот како трговците им продаваат на потрошувачите, од Лидиа Палубина, постар консултант за е-трговија и повеќеканална трговија во „Кантар консалтинг“.
Според зборовите на организаторите се очекува присуство на повеќе од 15.000 професионалци од 120 земји од светот и 2.700 изложувачи од повеќе од 70 земји.
Изложбениот простор опфаќа речиси 42.000 метри квадрати, а целиот изложбен комплекс е поделен на три дела. Повеќе од 60 национални павиљони ќе ги претстават своите производи, а годинава посетителите ќе имаат можност да се сретнат со изложувачи и од Израел, Дубаи, Египет, Канада, Јужна Африка и Латвија.
Од регионот присутни се 26 компании од Србија, 21 компанија од Хрватска и 7 од Словенија.
Од Македонија присутни ќе бидат 6 компании и тоа: „Магрони“, „Лион“, „Макпромет“, „СМС груп“, „Виа пром“ и „Виталиа“.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.