„Евростат“ соопшти дека ЕУ во 2023 година, 23,8% од компаниите продажбата ја правеле онлајн, што е за 6,6 процентни поени повеќе во однос на 2013 година (17,2%).
Меѓу земјите на ЕУ, Литванија имаше најголем удел на компании ангажирани во онлајн продажба со 42,1%, пред Ирска (39,6%) и Данска (38,8%). Најмал удел има Луксембург со 12,2%, потоа Романија (14,7%) и Бугарија (15,1%).
Во однос на големината на компанијата, 46,5% од големите компании (со 250 или повеќе вработени) во ЕУ продавале онлајн во 2023 година, што претставува зголемување од 7,3 процентни поени во споредба со 2013 година (39,2%). Кај средните претпријатија (од 50 до 249 вработени), 30,5% користеле онлајн продажба, што е зголемување за 5,8 процентни поени во однос на 2013 година (24,8%). Овој удел е помал кај малите компании (од 10 до 49 вработени), бидејќи 21,9% од нив користеле канали за онлајн продажба во 2023 година, што е зголемување за 6,6 процентни поени во споредба со 2013 година (15,3%).
Извор: InStore.rs
Фото: Pexels
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.