Гигантот за безалкохолни пијалаци „Кока кола“ објави значително повисоки приходи во четвртиот квартал од 2022 година, благодарение на зголемувањето на цените што го надоместија скромното зголемување на продажбата. Во периодот октомври - декември 2022, нето оперативниот приход на компанијата се зголеми за седум отсто на 10,13 милијарди долари, поддржан од растот на цената од 12 отсто.
Обемот на продажба на концентрати се зголеми за два отсто. Приходите од органски производи скокнаа за 15 отсто, додека обемот на продажбата се намали за еден отсто поради затворањето во Русија што го засени силниот раст во Бразил, Индија, Велика Британија и Мексико. Во такви услови, продажбата во групата пазари во развој и пазари во развој се намали за околу два отсто. Нето приходот падна за 16 отсто во четвртиот квартал на 2,03 милијарди долари или 47 центи по акција. Без еднократните ставки, споредливата заработка по акција беше 45 центи, исто како и во последниот квартал од 2021 година.
„Кока кола“ без многу потешкотии ги зголеми цените со цел да ги амортизира повисоките трошоци за транспорт, стоки и работна сила. Во октомври тие предупредија на знаците дека инфлацијата ја зголемува куповната моќ на граѓаните, особено во Европа, кои се повеќе се свртуваат кон поевтините брендови сокови и флаширана вода.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.