„Нестлé“ во 2023 година ќе мора да ги зголемите цените на своите прехранбени производи за да ги надомести зголемените трошоци на производството, изјави Марк Шнајдер, извршен директор на компанијата.
Зголемувањата нема да бидат толку големи во 2022, но трошоците ќе мора да ги надоместуваме во текот на целата година, изјави Шнајдер.
Во првите девет месеци од 2022, најголемата светска прехранбена групација, која ги произведува чоколадите KitKat и Nescafé, оствари органски раст на продажбата од 8,5 отсто, додека порастот на цените изнесуваше 7,5 постотни бодови.
Инфлацијата во многу развиени економии е на највисоко ниво во последните неколку десетлетија, главно поради порастот на цените на храната и на енергијата.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.