Компанијата за широка потрошувачка „Унилевер“ ги надмина прогнозите за продажба во првиот квартал откако Dove и производителот на сладолед Ben & Jerry ги зголемија своите цени за повеќе од 8 отсто за да ги надоместат повисоките трошоци за синџирите на снабдување и изворите на енергија. Така, компанијата успева да компензира за благиот пад на продажбата.
„Унилевер“ предупреди дека очекува дополнително да ги зголеми цените, зголемувајќи ја својата прогноза за инфлацијата во втората половина од годината на 2,7 милијарди евра поради „избувнувањето на војната во Украина и поврзаното зголемување на инфлацијата на суровините“. Сега компанијата очекува годишниот раст на главната продажба да биде на горниот крај од проектираниот опсег од 4,5-6,5%, но годишната оперативна маржа да биде на долниот крај од опсегот од 16-17%.
Производителите на потрошувачи стоки ширум светот ги зголемуваат цените за да ги надоместат зголемените трошоци за енергија, суровини, работна сила и транспорт, а конфликтот во Украина ги засили инфлаторните притисоци од закрепнувањето на пандемијата со Ковид-19.
Главните продажби на „Унилевер“ за првиот квартал се зголемија за 7,3 отсто на годишно ниво, што е значително над просечните прогнози на аналитичарите од 4,4 отсто во истражувањето што го направи компанијата. Цените се зголемени за 8,3%, а обемот е намален за 1%. Аналитичарите очекуваа раст на цената од 6,3% и намалување на обемот од 1,7%.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.