Во текот на ноември, месецот посветен на машкото здравје и подигнување на свеста за ракот на простата, „Шпар“ започна соработка со радискиот водител и инфлуенсер Роберт Рошкар.
Како дел од кампањата „Да ги чуваме нашите луѓе“, Рошкар работи на подигнување на свеста за подигнувањето на свеста и превенцијата од оваа болест и е амбасадор на „Рошкаровите ќофтиња“ кои „Интершпар“ ги нуди во своите ресторани.
За завршување на кампањата, компанијата донираше 5.000 евра на словенечкото здружение за онкологија „ОнкоМан“, кои ќе бидат искористени за организирање настани и започнување проекти за подигање на свеста за ракот на простата.
Ние сме општествено одговорна компанија и поддршката на вакви проекти е доказ дека навистина живеемт. Во октомври ја поддржавме кампањата на Здружението „Европа Дона Словенија“, која ги поттикнува жените да вршат редовни месечни самопрегледи на градите. Со кампањата во ноември, која одлично ја пренесе амбасадорот на нашите ќофтиња, Роберт Рошкар, сакавме да го поддржиме движењето Мовембар и активностите на здружението „ОнкоМан“. Сметаме дека со ваква поддршка му помогнавме на Здружението да ја подигне свеста за оваа болест и да се солидаризира со оние кои се соочиле со неа, изјави Лидија Ракуша, маркетинг директор на „Шпар“ - Словенија.
Благодарност за оваа донација изрази Матеј Печковиќ, претседател на здружението „ОнкоМан“.
„Рошкаровите ќофтиња“ потрошувачите ќе можат да ги пронајдат до 17 ноевмри во сите ресторани на „Интершпар“ низ Словенија.
Извор: InStore.rs
Фото: „Шпар“
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.