Поддршката на домашното производство е континуирана заложба за деловната активност на „Конзум“ и со цел за дополнителна промоција на домашните производи трговецот го почна проектот „Произведено во БиХ“.
Идејата на проектот е да се нагласи важноста на домашното производство, на оригинални домашни производи и на странски брендови кои почнаа со производство во БиХ, вработуваат домашна работна сила и користат домашни суровини.
Така, „Франк“ почна со преработка и производство на кафе во Груде, соковите Pipi и Spezi се произведуваат во „Херцеговина вино“ во Читлук, хартиената програма Harmony е создадена во Бања Лука во реновираната фабрика „СХП Целекс“ итн.
Од друга страна, за пофалба е што сè поголем број домашни брендови го привлекуваат вниманието и привлечноста на голем број потрошувачи.
Среќни сме затоа што ја продолжуваме нашата долгогодишна кампања за поддршка на домашното производство наречен „Да купиме домашно затоа што домашното повеќе го сакаат“. Сега, во малку поинаква форма и со акцент на целото производство што се одвива во Босна и Херцеговина, без оглед на потеклото на брендот, сакаме да продолжиме да ја сугерираме важноста на купување домашни производи преку планирани активности, бидејќи ние директно помагаме за подобрување на домашната економија, рече Харис Арнаутовиќ, раководител на одделот за маркетинг „Конзум“.
Опсегот на „Конзум“ е проширен за повеќе од 1.000 нови домашни производи во категориите спакувана храна, а застапеноста на домашните непрехранбени производи е зголемена на 35% во категориите детергенти, чистење и лична хигиена. Важно е да се спомене дека повеќе од 50% од производите на брендот „Конзум“ се произведени од домашни производители.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.