Во делот на свежото овошје и зеленчук во маркетите се користат зелени или црни тонови. Зелената боја се користи со цел да даде свежа и здрава одлика, а црната за природната боја на овошјето и зеленчукот да дојде до израз.
Позицијата на овошјето и зеленчукот токму на влезот од супермаркетот е најчест пример кај повеќето светски и домашни синџири на маркети. Овој стимулатор на продажба има две страни за фокусирање. Од една страна, свежото овошје и зеленчук оддаваат слика на здрав живот кај потрошувачот. Едноставно, луѓето се чувствуваат пријатно во свежата секција од супермаркетот и најчесто посегнуваат по одредени производи, иако не биле планирани. Од друга страна, овошјето и зеленчукот се ставаат на влезот, бидејќи имаат висока профитна маргина, што е значителна придобивка за супермаркетите.
Најпрвин, неопходно е правилно пребришување на производите со цел да им се даде сјај, чистина и свежина. Постојат специјални еколошки средства што се применуваат за пребришување на свежите производи. Оние производи на кои веќе изгледот им е овенат потребно е да се издвојат и да се тргнат настрана, а пожелно да се стават во посебен акциски дел.
Откако производите ќе се постават правилно, следува моментот на означување, односно истакнување на битните информации за секој производ од типот: име на производот, цена за одредено количество и потекло на производот, како и акциска или промотивна цена. Сите овие информации што се неопходни, најчесто е потребно да бидат флексибилно променливи. Тука мислам на означувачи што лесно се променливи или едноставно се бришат. Ова е битно од причина што цената кај овие производи многу често е променлива, а понекогаш е променлива дури и неколкупати во денот.
За да се постигне апсолутна флексибилност и економичност во овој дел постојат два вида означувачи. Првиот тип се касети за цени или дисплеи за цени и информации што во делот на цена, количество и потекло имаат на располагање палета од фиксни броеви или називи. Така, едноставно и практично се означува вистинската информација за производот. Вториот тип производи се означувачите на принцип на табла за рачно испишување со маркер во вид на креда. И на овој начин флексибилно и практично се постигнува потребното.
Бојата на овие означувачи, односно додатоци и механизми е исто така битен фактор што може да влијае врз впечатокот од страна на потрошувачот. Вообичаено, во делот на свежите овошје и зеленчук се користат зелени или црни тонови. Зелена се користи со цел да дава свежа и здрава одлика, а црна со цел природната боја на овошјето и зеленчукот да дојде до израз.
За крај е важно да наспоменам дека механизмите и материјалите што се применуваат се смислени да бидат едноставни во поглед на нивното лоцирање и дислоцирање, а тоа, пак, повторно придонесува за флексибилност, економичност, како и заштеда на човечки ресурси.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.