Малопродажба

Билјана Костов Жежовска: Пред супермаркетот

15 Oct 2013

Првиот впечаток за еден супермаркет е секогаш најзначаен и затоа би требало правилно да се искористи. Во овој текст ќе видиме примери за тоа како светските синџири го решиле надворешниот простор на супермаркетите.


М-р Билјана Костов Жежовска, извршен директор на „Маркето Солутионс"

Се наоѓаме на паркингот пред супермаркетот, се паркираме, се упатуваме кон влезот и ништо не забележуваме или, пак, сосема спротивно – вниманието ни го одзема некоја визуелна информација. Каков е ефектот доколку на влезот од супермаркетот ништо не ни го привлече вниманието, а каков е ефектот доколку вистинската информација веднаш ни влета на удар?
 
Многупати споменав дека првиот впечаток за еден супермаркет е секогаш најзначаен и затоа би требало правилно да се искористи. Ние го следиме светскиот „benchmark" и секогаш се трудиме да го примениме најдоброто. Па, да видиме како светските синџири го решаваат надворешниот простор на супермаркетите.

 

„Асда" 

„Асда", популарниот синџир супермаркети во Велика Британија што е во сопственост на американскиот „Волмарт" е добар пример за супермаркет со правилна поставеност на влезниот надворешен дел од супермаркетот. Со поставеноста на специјалните бариери за влез и позицијата на шопинг-количките строго се запазува редот и движењето уште на влезот, со што се избегнува секаков хаос и безредие.
 

„Алди" 
 
Сличен пример на „Асда" наоѓаме и кај познатиот „Алди", кој на ист принцип го решава предниот дел на супермаркетот. Јасно е предвиден делот за влез во супермаркетот од страна на потрошувачите, пристапноста со автомобил, како и местото на шопинг-количките.
 
Повеќе можете да прочитате во електронското и печатеното издание на InStiore бр.11

 

 

 



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...