Малопродажба

Ин трговец: КАМ

26 Jun 2013
Маркети КАМ
 
 
Почетоците на маркетите КАМ
 

Во 1999 година почна со работа КАМ, во кој влегоа две претходно отворени продавници – за чоколадни бонбони на „Интеркам" во Охрид (1993 г.) и рибарница на „Камфуд" во Скопје (1995 г.). Така почна историјата на „семејниот маркет" КАМ, за денес да прерасне во единствен хард-дисконт во Македонија и еден од најголемите синџири, со 56 маркети, во кои работат 488 луѓе од различни профили. Своите потреби со животни продукти во маркетите на КАМ седмично ги задоволуваат 300.000 семејства.

Компанијата располага со вкупен продажен простор од 20.000 квадратни метри. Наскоро ќе почне да се гради нов логистички центар кај Скопје на 10.000 квадратни метри, а неодамна почна со работа новиот покриен зелен пазар во Охрид на 6.500 квадратни метри во рамките на Трговскиот центар. Во Скопје, кај поранешниот Цветен пазар, ќе никне голем трговски центар на 18.000 квадратни метри, со зелен пазар. Со отворањето на нови маркети, компанијата го помага развојот на стопанството и истовремено создава нови работни места.
 
 
Филозофијата на КАМ е на потрошувачите да им нуди квалитетни производи по најниски цени – одлика на светски успешните хард-дисконти. Потрошувачите се задоволни од изборот и од квалитетот на увозните производи и на производите од домашно потекло. Целта на компанијата е да обезбедува свежа и здрава храна, што е подложна на секојдневна интерна контрола на квалитетот и на редовни професионални дегустации и анализи.
 

КВАЛИТЕТОТ НА ПРВО МЕСТО
Раководниот тим и вработените во сите сектори минуваат низ континуирани обуки и дошколување според најсовремени методи на работење, што придонесува за зголемување на нивната стручност и на нивните вештини.

 

Според истражувањето на „ГФК Шопинг монитор" за централна и источна Европа во 2012 година, само благодарение на КАМ, македонските домаќинства се на прво место во опкружувањето, според пазарењето во хард-дисконти. Во Бугарија по дисконтни цени купуваат 7% од домаќинствата, во Босна и Херцеговина 1%, во Хрватска 5%, во Србија воопшто нема, а во Македонија тој процент е 12.
КАМ работи без никакви манипулации и трикови. Купувачите се максимално информирани не само за квалитетот, туку и за тежината изразена во 100 г или во 1 кг за да се направи споредба.
 
КАМ се откажува од сè што ја зголемува цената, освен од квалитетот!
 
Компанијата го држи првото место според профитабилност по вработен и според профитабилност на квадратен метар продажна површина.
 
Маркетите КАМ се едноставни, но прегледни, немаат голем асортиман и луксузна стока, скапа амбалажа. Наместо голема реклама, протежираме само информација за потрошувачите.
 

Еден од основните принципи на КАМ е многу да продава во обем, а малку да заработува од парче.

Сето тоа овозможува компанијата да остварува една од стратешките мерки – успешно да ја продолжи нагорната развојна експанзија.

СОПСТВЕНИ МАРКИ
На гондолите во КАМ има сопствена група од 165 производи од веќе популарни марки Камко, Милкам, Солис, Вита, Алпико, Милорд, Лалин, Минел, Дентамед, Blue Sea, Фиеста, Рио, Чардак, со што компанијата ги поттикнува домашните производители да усвојуваат нови технологии и да воведуваат нови производи без да вршат притисок на пазарот со зголемување на цените.

ЛОГИСТИКА
КАМ е единствен синџир што поседува сопствен централен магацин од кој се покриваат потребите на сите супермаркети на територијата на Република Македонија.
 
Добро организираниот дневен промет на стока, современата транспортна техника, строгите контроли, точното терминско планирање и обучениот кадар гарантираат професионална логистичка покриеност. Модерното складирање гарантира совршена организација во дневниот проток на стоките.
 

ФАКТИ ЗА МАРКЕТИТЕ КАМ
■ Според истражувањето на белградскиот институт „Медиана Адриа" од ноември 2012 година, најголем број (20%) од потрошувачите во Р. Македонија дневно пазаруваат во маркетите на КАМ.
■ „Брима Галуп" – Македонија, во анкетата што ја направи во почетокот на 2012 година, констатира дека потрошувачите изразуваат најголема доверба во трговскиот синџир КАМ. Маркетите на оваа компанија ги преферираат 39,2% од Македонците, 43,6% од Албанците и 30,2% од граѓаните од другите националности.
■ Асортиманот од над 700 прехранбени производи и артикли за секојдневна широка потрошувачка компанијата го снабдува од сопствен централен магацин, логистички центар и сектор за интерна контрола на квалитетот.
■ Новоизградениот Трговски центар „КАМ Сити" во Охрид на 6.500 квадратни метри затворен простор располага со зелен пазар на површина од 2.000 квадратни метри, со продавници за млеко и млечни производи, месарници, рибарници, дуќани за текстил, цвеќарница, земјоделска аптека, салони за убавина, за спорт и рекреација, игротека и друго.
■ Наскоро ќе се изгради големиот трговски центар со зелен пазар во центарот на Скопје, на местото на Цветниот пазар, на вкупна површина од 18.000 квадратни метри.
■ Нов логистички центар на КАМ на 8.000 квадратни метри ќе никне крај Скопје.

ОПШТЕСТВЕНА ОДГОВОРНОСТ
КАМ е доследен во односите со потрошувачите, што секојдневно го манифестира и на својата страница на „Фејсбук". Преку секојдневна интеракција, одговара на прашања, предлози, идеи и критики од потрошувачите ширум земјата. КАМ поддржува активности на Црвениот крст на Македонија и на Град Скопје, ги помага децата на внатрешнораселените семејства, поддржува организации што згрижуваат деца и младинци од ранливите социјални групи и др. Веќе неколку години, покрај летоците на македонски јазик, КАМ печати и двојазични летоци во општините со значителен број лица кои зборуваат албански јазик.

ДОНАЦИИ

Фондацијата „Вања Камчев" ѝ донираше најсовремени ЕКГ-апарати на ЈЗУ Универзитетската клиника за кардиологија од Скопје. Го поддржа печатењето на неколку книги од областа на белетристиката, публицистиката и историјата. Го поддржа издавањето на прирачникот „Одговорно родителство и заштита на децата во случај на развод на брак" на ЈУ Завод за социјални дејности Скопје.
 

Показатели                                                               Износ во денари


Вкупен промет во 2012 г. ......................................... 4.176.989.474
Промет по вработен.................................................  8.849.554
Промет по м2................................................................ 208.850
Добивка пред оданочување во 2012 г. ...................  273.943.156
Број на вработени во 2012 г. ................................................  472
Вкупен продажен простор............................................... 20.000 м2

 



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...