Актуелно

ЕКСКЛУЗИВНО: InStore и Тони Дурам најавуваат ЕДНОДНОДНЕВНА РАБОТИЛНИЦА

17 јун 2022

Поради големиот интерес по појавувањето како keynote speaker на Маркетинг самитот во Србија, Тони Дурам, поранешен директор на P&G за шопер-дизајн за Европа, Индија, Блискиот Исток и Африка, InStore ЕКСКЛУЗИВНО најавува еднодневна работилница, на 12 јули, во соработка со Тони Дурам.

За првпат во РЕГИОНОТ, InStore Media и еден од водечките светски експерти во FMCG-индустријата со долгогодишно искуство во P&G, на 12 јули ќе организираат ЕДНОДНЕВНА РАБОТИЛНИЦА која ќе трае осум часа наречена Shopper Psychology and Claims development.

Работилницата е наменета за:

• Маркетинг-професионалци;

• трејд-маркетинг;

• продажба;

ЦЕЛИ НА РАБОТИЛНИЦАТА

The first part on shopper psychology:
• 4 hours on shopper psychology which would cover how shoppers really make decisions.
• This would cover how to attract attention in-store and online, how to deliver a reason to
encourage a purchase and re-purchase and how to influence the decision to buy now.
• This course is based on the same content as the course taught to P&G marketeers and now
integrated into the core training of over 20 top FMCG companies
• The course would cover a mixture of theories, exercises and discussion via a lot of real-life
examples of how top brands and retailers have used this knowledge to drive sales and profit.
• The course focuses on the practical application of knowledge so that participants can instantly
start using the knowledge to build sales and profit.
• At the end of the course people will leave with an understanding of the key principles they can
use to win with shoppers and influence their behavior.

The second part on claims development: 3 hours would cover
• How to identify purchase barriers
• How to develop claims
• The 24 different types of claim
• How to understand the legal risk of claims and how to test claims effectiveness?

This would cover the theory and then use examples of claims used by current brands today to discuss which are effective and why. The participants will leave
barriers, types of claims and how to develop effective claims.

Shopper psychology Training Course by Anthony Durham 

The shopper’s attention is the hardest thing to attract in an environment which is overwhelming whether this is related to marketing material, packaging, POS or standing out in-store or online. To be successful it is necessary to understand how humans make choices of what to look at, what attracts their attention, what holds their attention, what triggers previously learnt brand associations and how to ensure you steal this attention from competitors.
The training on shopper psychology will focus on Attention, Reason, Decision in order to give an overview of how to win with the shopper. This would include how understanding the lazy brain allows you to attract attention, how colour, shape, pictures, gaze-direction and colour contrast all impact whether you are seen or not. It will show how the brain ignores things that are consistent and the same and focuses on differences.
It will cover how to frame and present information in a way that matches how shoppers process information, how to understand what prevents a shopper understanding why to buy you, and how to overcome these barriers by presenting information in the right way. It will also cover a variety of ways that you can encourage a shopper to decide to buy your brand now.

Целосната брошура за работилницата можете да ја преземете ТУКА

ЦЕНА по учесник е 350 евра

ИНФОРМАЦИИ И АПЛИКАЦИИ

Срменка Спасевска, deals creator

srme@instore.mk

+389 70 375 220

За предавачот

Тони Дурам е еден од светски познатите експерти за психологија и однесување на купувачите. Роден во Велика Британија, Дарам ја започна својата кариера во 1982 година во Проктер & Гембл, каде што остана 35 години. За време на неговата работа за П&Г, Дурам обучи некои од водечките светски бренд-директори за тоа како можат да го променат својот бизнис за подобро да ги задоволат потребите на потрошувачите и да го зголемат профитот. Последната деценија од неговата работа во оваа компанија ја одбележа неговата работа како директор на SBD за Европа, Индија, Африка и Блискиот Исток. Следниот голем чекор во неговата кариера беше да го развие концептот на регионални центри „Прв момент на вистината (FMOT)“ кои имаа за цел да ги подигнат стандардите во трговијата преку собирање и користење на најдобри практики и релевантно знаење за однесувањето на потрошувачите. Со текот на времето, овие центри станаа место каде компаниите можеа да ја тестираат ефективноста на нивните идеи користејќи физички инсталации и виртуелна реалност. Денес, овие центри се присутни низ целиот свет и претставуваат важна предност за многу светски компании.

Tony Durham Consulting Limited

Во 2017 година, Дурам основа своја консултантска компанија, Tony Durham Consulting Limited, со цел да им помогне на компаниите да развијат стратегии и да ги зголемат приходите преку знаењето што го стекна за психологијата на потрошувачите. Оваа консултантска фирма нуди услуги за обука и едукација на сопствениците на бизниси и менаџери на брендови за психологијата на потрошувачите и влијанието на факторите како што се дизајнот на пакетите, позиционирањето на полиците и продажното рекламирање и искуството на потрошувачите.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...