Два метри растојание е главната порака на рекламата, а компанијата повикува на тоа да се почитуваат мерките за физичко растојание за време на коронавирусот.
„Апатинска пивара“ го препозна моментот во општеството кога е важно да се повика на лична и колективна одговорност, сето тоа со нераскинлива врска меѓу брендот и неговите потрошувачи.
Според соопштението на компанијата, новата ТВ-реклама покажува дека брендовите што имаат што да кажат не се ангажираат само кога се слави, туку јасно зборуваат и кога е особено важно сите да ги слушаат.
Што е најважно, ја одржуваме препознатливата, силна, пријателска врска меѓу брендот и потрошувачите, што ја одржува силата на пивото Jelen. Покрај тоа, покажавме дека суштината на вистинското пријателство не е само физичка, опиплива интимност, туку искуства за запомнување и споделени моменти што допрва ќе дојдат. Пивото со традиција се сеќава на старите собири, но како сведок на секогаш доброто друштво, тој знае дека новите ќе бидат уште посреќни, велат од компанијата.
Погледнете го видеото:
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.