Работење

Моника Пикер: Патот до успехот на домашните производи

30 Mar 2023

Менаџери на производи, особено оние што раководат со техничкиот дел, мора одлично да го анализираат пазарот и да го координираат времето, не само во согласност со тоа производот да биде навреме лансиран, туку и да наиде на добар прием кај потрошувачите. Ако не постапуваат така, постои ризик производот да не заживее во практика

Автор: д-р Моника Пикер, www.monika-picker.com

Се подразбира дека успехот не се мери на ист начин во вашиот личен и деловен живот. Успехот на лично ниво се рефлектира во балансирана врска меѓу работата и животот. Тоа доаѓа како резултат на поставување соодветни приоритети во однос на кариерата, семејството и пријателите. Веројатно не го гледате личниот успех во однос на парите, туку ве оптоваруваат „лајкови“ на „Инстаграм“ или бројот на собири на кои сте поканети, а потоа успехот го мерите по овие параметри.

Но, што го одредува успехот во деловниот живот? Дали потрошувачите ја поврзуваат етикетата „Произведено во Србија, Македонија, Австрија, Германија...“ или која било друга земја со зборот „успех“? Како таквата ознака влијае врз успехот на стоките, производите и нивните производители? Мислам дека Новак Ѓоковиќ е еден од најдобрите примери. „Ѓоковиќ - произведено во Србија“ е симбол на напорната работа за постигнување највисок квалитет и освојување на најпрестижната награда! Но, успехот е и прашање на богатство, моќ, влијание што го имаме на работното место и пошироко - во светот. Ќе се согласиме дека успехот е цел концепт кој различно го замислуваат луѓето низ светот. Тајната на успехот: дефинирајте ја мерката за вашиот личен успех.

Талентот и финансиската поддршка имаат влијание, но работата е таа што ги остварува големите идеи. Затоа, адекватно обучена работна сила, која има желба постојано да учи и да работи на себе, го формира јадрото на брендот.

На меѓународно ниво, ознаката „Made in“ е персонификација на земјата на потекло на производот, како извор на сите релевантни компоненти и процеси кои учествувале во производството на финалниот производ. Накратко, оваа ознака го истакнува најдобриот квалитет на услугите или користените материјали, и затоа секоја земја треба да се гордее со своите продадени „домашни“ производи! Има уште една многу јасна карактеристика на успехот, а тоа е дека не се постигнува лесно, но кога ќе се постигне, тоа е сосема оправдана причина за славење и прераскажување.

Набљудувањето низ „големата призма“ е суштината на успехот на производителот на производите „Made in“. Привлечноста на гледањето низ голема призма се однесува на целите, развојниот пат и последиците од создавањето нов производ, а подоцна и на неговиот маркетинг. Секојдневните предизвици не се едноставни. Големата призма не подразбира задушување под притисок на секојдневните обврски. Искусните производители се свесни за „црвената линија“ до која води сиот труд. Големата призма е способноста да се спроведе визијата на големите идеи. Тајната на успехот: размислете што носи иднината.

Кога станува збор за процесот на донесување одлуки во рамките на производството, „денес“ е секогаш важно, но не ни приближно колку „утре“. Ако состојбата на пазарот драстично се промени, по намалувањето на ресурсите во одредени сектори, има смисла да се разбере флексибилноста во одлучувањето. Добрите менаџери треба да ги следат и предвидуваат промените. Тајната на успехот: водете сметка за ресурсите и нивната достапност во иднина.

Големата призма е поврзана со стабилност и упорност, учење, подобрување и поддршка. За вас како производител, тоа е поврзано со оценување на вашата сила што гарантира успех и процена на ризиците што можат да доведат до неуспех. Неуспехот не е проблем ако сте подготвени да научите од вашите грешки и да бидете порационални следниот пат. Секој неуспех е уште една лекција, која понекогаш повлекува само дополнителни трошоци. Сепак, тоа е и цикличен процес на повторно раѓање на вашиот производ и проверка на неговото влијание на пазарот, затоа анализата и обновувањето се фактори за успех на производите „Made in“. Неуспехот е клучот за иновациите. Колку пронајдоци се откриени како несакана последица? И многу светски откритија, како Coca-Cola, микробранови, чипс... го поддржуваат овој факт. Има многу повеќе ненадејни пронајдоци отколку што мислите. Во деликатни ситуации, наоѓањето адекватно решение не значи дека не сте успеале. Ако вашиот прв обид не ги даде резултатите што ги очекувавте и веднаш се повлечете, нема да стигнете многу далеку. Тајната на успехот: претворање на неуспехот во успех.

Потребна е голема волја за да се создаде производ „Made in“! Волјата е како гориво за искачување на планина. Волјата е воздухот што го дишете и ве води до успех. Одлучноста ќе ви помогне да најдете решение, а упорноста ќе ви помогне да ја постигнете целта. Тајната на успехот: не губете ја волјата!

Одлучноста е директно поврзана со вашите секојдневни одлуки. Ако ја следи вашата стратегија, ќе победите. Стратегијата се спроведува врз основа на добро осмислените одлуки и нивното навремено спроведување. Мора да бидете од акција. Има луѓе кои сфатиле дека профитот не игра голема улога во создавањето квалитетен производ. Стив Џобс, Никола Тесла и Мајка Тереза ​​ги разбраа човечките потреби и измислија производи кои не само што имаат добра етикета, туку всушност се применливи. Едниот постигна огромни финансиски резултати, другиот е талент за наука, додека Мајка Тереза ​​имаше импресивно општествено влијание. Беа доволно храбри да отстапат од нормата. Имаа сила да го обликуваат светот според нивните сопствени тенденции и проактивен пристап. Овие луѓе беа толку убедени во нивната мисија да создадат практични и ефективни изуми за целото човештво, што не ги следеа утврдените правила. Тие го отфрлија мејнстрим-мислењето, направија свет за себе и создадоа влијателна идеја која не беше само профит. Тајната на успехот: производ пред профит.

Девет тајни на успехот

• Дефинирајте ја мерката за вашиот личен успех.

• Размислете што носи иднината.

• Грижете се за ресурсите и нивната достапност во иднина.

• Претворете го неуспехот во успех.

• Не губете ја волјата!

• Производ пред профит.

• Запознајте го вашиот пазар.

• Лажните вредности не создаваат доверба, туку оние што се видливи во практика.

• Поволен момент ветува!

Треба да ги разберете потребите на пазарот. Ако Netflix првично беше лансиран како услуга за стриминг, никогаш немаше да биде толку успешен како денес. Едноставно, пазарот (досегот на интернет) не беше подготвен за лансирање услуги за стриминг. Основачите на Netflix знаеле доволно добро дека нарачката преку е-пошта има потенцијал да еволуира во нешто повеќе. Менаџерите на производи, особено оние што управуваат со техничкиот дел, мора многу добро да го анализираат пазарот и да го координираат времето, не само во согласност со фактот дека производот е навреме лансиран, туку и дека е добро прифатен од потрошувачите. Доколку не го сторат тоа, ризикуваат производот да не заживее во практика. Тајната на успехот: запознајте го вашиот пазар.

За да продолжиме понатаму, не се доволни само силна волја, стручност и мисија. Потребни ви се и луѓе кои ќе ве поддржат и охрабруваат. Меѓучовечките односи се клучот за квалитетен бизнис, лидерство, наоѓање доверливи партнери, создавање продуктивна работна средина во компаниите. И можно е тоа да е најтешко да се балансира. Вашите вештини, вклучувајќи ги и вештините за луѓе, се многу важни. Овие вештини ве прават сигурен и одговорен партнер на кој може да се смета. Можеби сметате дека непредвиливото дејствување е поинтересно? Не се согласувам со тоа. Сакам деловни партнери кои се точни, имаат идеја и стратегија за својата иднина и знаат што води до совршенство, не само во приватниот, туку и во деловниот живот. Вредностите што ги објавувате на веб-страницата мора да бидат видливи во практиката и во деловната култура. „Made in“ е исто така знак за транспарентност и одржливост. Тајната на успехот: лажните вредности не создаваат доверба, туку оние видливите во практика.

На крајот на краиштата, нема успех без напорна работа и навремена акција. Талентот и финансиската поддршка имаат влијание, но работата е таа што ги остварува големите идеи. Затоа, адекватно обучена работна сила, која има желба постојано да учи и да работи на себе, го формира јадрото на брендот „Made in“. Слично како практиката на музичарот, големите моменти бараат многу проби. Тие поминуваат низ едно музичко дело безброј пати додека не го совладаат. Исто така, производите и услугите треба да поминат низ многу „практика“ пред да ја видат светлината на денот. Како убава музика, потребно е малку „чувство во стомакот“, интуиција и боја за да го направите вашиот производ навистина посакуван. Исто како и во музиката, ритамот и тактот се клучни. Тајната на успехот: поволен момент ветува!

По сето тоа, „Made in Serbia, Austria, Germany...“ ќе стане синоним за гарантиран квалитет, со белег на одржливост, позитивен имиџ и позитивна реакција кај потрошувачите.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...