Свет

„Крафт-Хајнц“ го зголеми буџетот за рекламирање

16 сеп 2020

„Крафт-Хајнц“ ќе ги зголеми маркетиншките ресурси во следните две години. 

Компанијата која е позната по продажба на конзервирана храна и грицки, честопати има „лош имиџ“ во јавноста поради стигмата дека продава нездрава храна. Покрај тоа, се соочува со силна конкуренција од евтините приватни трговски марки на етаблирани синџири како што се „Крогер“ и „Волмарт“. Затоа, Управата на „Крафт-Хајнц“ соопшти дека буџетот за маркетинг ќе се зголеми за 30 отсто, на околу 1,18 милијарди евра, што е прифатливо за акционерите. 

Сличен чекор и се очекуваше, откако минатата година за извршен директор на компанијата беше назначен Мигуел Патрицио, познат експерт во областа медиуми/огласување. 

Веднаш по информацијата, акциите на „Крафт-Хајнц“ скокнаа за 4,6 отсто. 

 



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 


Слична содржина



„Континенте“ претстави онлајн-водич за сирење

21 сеп 2020

„Кауфланд“ скапо го чинеше откажувањето од австралискиот пазар

21 сеп 2020

„АБ Инбев“ ја купи „Крафт бру алијанс“

21 сеп 2020

„Лајтхаус“ ја презеде компанијата „Веџикрафт фармс“

21 сеп 2020

Кампања-манифест за чоколадната индустрија

21 сеп 2020

„Волмарт“ ќе ги зголеми платите на вработените

21 сеп 2020
Вчитува уште новости...