Продажбата на најпознатиот пијалок во светот се намали за 25% од почетокот на април поради пандемијата.
Компанијата „Кока кола“ предупреди дека корисниците нема да ги отворат своите портфолија веднаш штом се отстранат рестриктивните мерки, пишува „Вол Стрит Журнал“.
Можеби ќе се приближиме до крајот на големото глобално економско исклучување, но сепак сме далеку од нормалното, изјави извршниот директор Џејмс Квинси.
Во Кина, каде што работат фабриките, вработените се вратија во канцелариите во Шангај, но сè уште има ограничувања за масовните собири и потрошувачката е помала од минатата година. Другите места, како што е Токио, воведуваат втор круг ограничувања.
Околу половина од бизнисот на „Кока кола“ доаѓа од продажба на места што сега се затворени – ресторани, барови, кина и спортски стадиони. Компанијата исто така објави пад на продажбата во продавниците и очекува најсериозен удар врз приходите во вториот квартал.Поради тоа, гигантот ги намали трошоците за маркетинг и капитал, отпушти дел од своите вработени и запира некои помали проекти во својата област на активност.
За четвртина до крајот на март, компанијата објави пад на приходите од 1% на 8,6 милијарди американски долари.
Добивката за овој период беше 2,76 милијарди американски долари, што претставува зголемување од 1,68 милијарди американски долари минатата година.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.