Свет

Италија: „Пан Панорама“ бележи пораст од продажбата на приватните трговски марки

18 Feb 2025

Италијанскиот трговски синџир „Пан Панорама“ оствари двоцифрен пораст на продажбата на своите приватни трговски марки во 2024 година, на 330 милиони евра и зголемување на пазарниот удел од 2%.

Компанијата го препиша овој успех на нејзините напори да понуди квалитетни производи по конкурентни цени, како и значителни инвестиции во категориите на свежа храна како месо, риба и овошје и зеленчук.

Овој интегриран пристап ни овозможува внимателно да управуваме со секоја фаза од процесот, од избор на добавувачи и развој на производи кои ги задоволуваат барањата на пазарот, до пакување и маркетинг во продавниците, изјави Герардо Лука Синези, менаџер за приватните трговски марки во „Пам Панорама“. 

Ги подобривме нашите производи од приватната трговска марка, балансирајќи ја практичноста и квалитетот за да им овозможиме на купувачите пристап до вредни производи по конкурентни цени. Во исто време, компанијата инвестираше во одделите за свежа храна, месо, риба и овошје и зеленчук,  области во кои имаме силна репутација, изјави Рикардо Мартинели, директор  во „Пам Панорама“.   

Трговецот на мало во моментов нуди околу 3.200 производи од приватни трговски марки со 11 брендови, со план за проширување на оваа палета на 3.600 производи до крајот на 2025 година.

Целта на компанијата е продажбата на приватни трговски марки да изнесува 30% од нејзиниот вкупен приход до 2026 година.

 

 

 

 

Извор: ESM magazine



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...