Како дел од својата стратегија за одржливост, „Шпар“ лансира кеси за купување кои се направие од пластичната фолија собрана во продавниците на „Шпар“ и „Интершпар“.
Имено, компанијата ја испраќа пластиката собрана од продавниците на рециклирање до својата партнерска компанија „Папиер – Метер“, која го претвора овој материјал во гранули и потоа од нив произведува кеси за купување, каде што уделот на рециклиран материјал во овие кеси често надминува 85%.
Пилот проектот беше лансиран минатата есен, а врз основа на добрите резултати, „Шпар“ одлучи да го прошири овој проект во сите продавници во Унгарија, како и од следната година да воведе големи торби за пазарење од истиот материјал.
Според компанијата, планот е да се рециклира вкупно 150 тони пластичен филм годишно, што ќе му помогне на трговецот на мало да ги намали емисиите на CO2 во своето работење.
Минатата година компанијата лансираше и апликација за спречување на фрлање храна, која на потрошувачите им нуди по поевтини цени да купуваат производи како овошје и зеленчук кои се пред рокот.
Според компанијата, планот е да се рециклира вкупно 150 тони пластичен филм годишно, што ќе му помогне на компанијата да ги намали емисиите на CO2 во своето работење.
Минатата година компанијата и апликација за спречување на фрлање храна, која на потрошувачите им нуди по поевтини цени да купуваат производи како овошје и зеленчук кои се пред рокот.
Од 2021 година компанија во осумдесет продавници низ државата постави контејнери за одлагање на искористеното масло за јадење и маст. Граѓаните во оваа акција досега одложиле над 80 тони од масло и маст.
Извор/Фото: InStore.rs
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.