Германските дисконтери напредуваат кон центрите на градовите. „Лидл“ и „Алди“ лансираат продавници со стандарден формат во поранешните стоковни куќи. Постојните мали области на дисконтерите во странство досега не се воведени на национално ниво.
Пишува: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар
Германските дисконтери се движат кон центрите на градовите. На крајот на септември, „Алди Норд“ отвори нова продавница во внатрешноста на градот Есен на приземјето на поранешна стоковна куќа „Кауфхоф“ во непосредна близина на главната железничка станица. Продавницата од 950 квадратни метри нуди простор за концептот на стандардната продавница „Алди“ и е директно поврзана со транспортниот центар преку подземната станица. Продавницата во Есен е трет ревитализиран комплекс на градски згради во последните две години каде „Алди“ го лансираше својот концепт на дисконтер како закупувач. Според дисконтерот, тој е во „конструктивни разговори“ со други стоковни куќи и сопственици на поранешни стоковни куќи низ Германија за да се развијат слични проекти во иднина.
Неговиот ривал, „Лидл“, исто така, најави дека ќе отвори две нови продавници во внатрешноста на градот во Берлин до крајот на годината, на приземјето на стоковните куќи „Галерија“. Од компанијата велат дека благодарение на постоечкиот простор, овде дисконтерот ќе може да го понуди и својот стандарден опсег од околу 4.300 поединечни артикли.
Ретки се урбаните локации кои одговараат на стандардизираните концепти на германските дисконтери. Според „Алди“, најмалите продажни површини за стандардниот продажен концепт се 800 квадратни метри.
Во последните пет години „Лидл“ и „Алди“ во странство тестираат концепти за мали простори, но досега без јасен сигнал за да бидат пуштени во употреба. Во 2019 година, „Лидл3 го лансираше својот концепт на мал простор за градски локации во Минхен, но сè уште не го повторил овој формат.
„Алди ОК“ ја отвори својата концепт продавница „Алди локал“ во Лондон, исто така во 2019 година и сега достигна достигна десетина локации во главниот град. Во тоа време, трговецот на мало беше категоричен дека новото брендирање не е потег во сегментот на поволности. Пилот-продавницата има 300 артикли помалку од стандардниот „Алди“ и нема дел за „Специјални купувања“ за промоции без вклучување на храна. Во Австралија, „Алди“ разви сопствен концепт на аголна продавница. Од неговото лансирање во 2021 година, бројот на продавници е помалку од шест.
Според извори од индустријата, високата цена на закупнината во центрите на градовите и неефикасната логистика се главните финансиски бариери за успешна експанзија. Од комерцијална перспектива, недостатокот на асортиман на храна ориентирана кон погодности и мали кошнички им отежнува на дисконтерите да ја постигнат потребната продуктивност на просторот за да заработат пари на овие локации Дополнително, еднообразните национални цени ги спречуваат и „Алди“ и „Лидл“ да ги искористат можностите за маржа на додадена вредност и погодно купување.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.