Компанијата со седиште во Швајцарија објави органски пораст на нето-продажбите од 12,6% во првиот квартал, на 2,22 милијарди евра, надминувајќи ги очекувањата на аналитичарите за пораст од 9,5%.
Обемот на органска продажба се зголеми за 1,8% во овој период, поттикнат од добрите перформанси на пазарите во развој и растење, објави компанијата.
Органските нето приходи од продажба на пазарите во развој се зголемени за 19%, додека на пазарите во пораст се зголемени за 12,5%.
Имавме силен почеток на годината, со континуиран напредок на нашата стратегија 24/7. Во првиот квартал, ги забрзавме инвестициите во нашето единствено портфолио 24/7, со неколку лансирања на нови брендови и насочени иницијативи на нашите пазари, рече Зоран Богдановиќ, извршен директор на „Кока-Кола ХБЦ АГ“.
Компанијата за флаширање ги повтори своите насоки за оперативната добивка пред порастот на каматата и данокот во опсег од 3% до 9%, како и растот на органскиот приход на целата групација од 6-7%.
Извор/Фото: „Кока - Кола ХБЦ“
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.