„Хајнекен“ во Велика Британија додаде втора варијанта на својот сајдер Strongbow Ultra, со помалку калории и наменет за помладите потрошувачи.
Најавен е како полесна алтернатива на сајдер со природен вкус на јаболко. Лансирањето ќе биде поддржано со кампања што ќе почне од април и која ќе вреди повеќе милиони фунти, соопштија од компанијата.
Претходно, Strongbow претстави нов изглед во својот основен асортиман сајдери и ја додаде варијантата „тропикал“ од 4 отсто абв, кој ќе биде поддржан од кампања од 20 милиони фунти.
Веста за новиот производ доаѓа во момент кога пошироката категорија сајдери слабее по прашањето - резултат од продажба. Според „Кантар“, обемот на продажба на производи во оваа категорија опадна за 11,1 отсто во 52 недела, до 22 јануари 2023.
Извор: The Grocer
Фото: Heineken
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.