Францускиот прехранбен гигант „Данон“ го намалува својот асортиман на производи што им ги продава на трговците на мало за да ги намали трошоците. Тоа значи дека љубителите на млечни производи во иднина нема да можат да го најдат точниот вкус или големина на кои се навикнати.
Супермаркетите и производителите на пакувана храна се борат со зголемените трошоци. Производите од сурова нафта до хартиена амбалажа стануваат поскапи поради долгорочните проблеми со снабдувањето поради пандемијата и руската инвазија на Украина.
Забрзувањето на инфлацијата значи и дека потрошувачите го стегаат ременот. Во петокот, британскиот синџир на супермаркети „Теско“ предупреди дека Британците купуваат помалку, се префрлаат на поевтини производи од локални брендови и поретко пазаруваат, обидувајќи се да се справат со кризата со трошоците за живот. На почетокот на оваа година, некои продавници за храна беа принудени да ги отстранат производите од своите полици бидејќи повеќе не можеа да си дозволат да ги продаваат.
Овие фактори го поттикнуваат еден од најголемите светски производители на храна повторно да размисли како ги нуди најпродаваните производи, почнувајќи од млекото Activia до водата Erian.
„Инфлацијата е динамична, особено во Европа, така што треба да се навикнеме. Компанијата го намалува својот асортиман, што значи дека некои супермаркети ќе имаат помалку варијации на производите кога станува збор за вкусови и големини, изјави Исла Зиз, менаџер за глобална продажба во „Данон“.
„Даноне“ го прегледува целото портфолио за да види кој производ сака да го запре. Овие потези се случуваат додека производителите на храна продолжуваат со долгите преговори за цените, кои започнаа минатата година со супермаркетите, кои се покажаа особено тешки во Европа поради рекордно високите трошоци за испорака.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.